פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
"החבצלות" בפסטיבל כרמיאל  רקדני "חבצלות נתניה" ייצגו את העיר בפסטיבל כרמיאל "החבצלות" בפסטיבל כרמיאל 2015

רקדני הלהקות הייצוגיות של נתניה, "החבצלות", בניהולו האומנותי של הכוראוגרף ליאור תבורי, כבשו את הבמות בפסטיבל המחול בכרמיאל.

במהלך ארבעה ימים עמוסי חוויות ואירועים, השתתפו רקדני הלהקה הייצוגית של "חבצלות נתניה" – "נעורי חבצלות" במופעים המרכזיים במסגרת פסטיבל כרמיאל.

בלטה במיוחד הופעתם במסגרת ערב הפתיחה, שהוקדש השנה למלחינה והיוצרת נורית הירש. הלהקה הופיעה במחרוזת "האהבה היא פרח" שזכתה לשבחים רבים מצד מנהלי הפסטיבל, הקהל הרחב, ונורית הירש עצמה, שנכחה אף היא באירוע. במופע הנעילה הציגה הלהקה את הריקוד "הורה תל אביב" - מחווה לעיר התוססת ולפסל "מים ואש" - המזרקה של יעקב אגם.

ביום האחרון לפסטיבל הצטרפו יותר מ-100 רקדני להקות המחול הצעירות "ניצנים" ו"עלומים", ולקחו חלק במופע הילדים המרכזי של הפסטיבל "ירוק תוסס"- עוד נמשכת השרשרת, המתקיים באצטדיון מדי שנה. השנה, מנהלו האומנותי והמפיק של המופע המרשים, היה כוראוגרף להקות "חבצלות", ליאור תבורי, שזה לשבחים רבים על הפקתו.

פסטיבל המחול של כרמיאל נחשב לחגיגת המחול הגדולה של ישראל, והוא מתקיים בעיר מדי קיץ, על מגוון במות. הפסטיבל נוסד בשנת 1988 על ידי יונתן כרמון ותרצה הודס. במסגרת הפסטיבל, לצד מופעי המחול הרבים, מתקיימות גם תחרויות כוריאוגרפיה ותחרויות מחול עממי.