פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
קסם אוזן ונתנאל וולבוביץ בוגרי הקונסרבטוריון העירוני התקבלו לתזמורת צה"ל קסם אוזן ונתנאל וולבוביץ | תמונה: יח"צ

נגנית קרן היער, קסם אוזן, ונגן החצוצרה, נתנאל וולבוביץ', צלחו שורה של מיונים והתקבלו לתזמורת צה"ל היוקרתית ולמסלול מוסיקאים מצטיינים

בוגרי הקונסרבטוריון העירוני בנתניה ממשיכים להסב גאווה רבה לקברניטי העיר, ואט ואט הולכת ונבנית לה מסורת מבורכת, כשתלמידי הקונסרבטוריון מתקבלים לתזמורת צה"ל היוקרתית ולמסלול מוסיקאי מצטיין.

השנה, לאחר תהליך ארוך של מיונים שכללו בין היתר אודיציות של נגנים מובילים מכל הארץ, התקבלו לנציגות המקומית הקבועה בתזמורת צה"ל שני תלמידי הקונסרבטוריון העירוני: קסם אוזן, נגנית קרן יער מכיתתו של אורי רייסנר, ונתנאל וולבוביץ', נגן חצוצרה ותלמידו של אנדריי כרנין.

יש לציין כי מורי ותלמידי הקונסרבטוריון העירוני בנתניה זוכים לאורך השנה כולה להישגים מרשימים בקונצרטים בארץ ובחו"ל, לצד הופעות בפני הקהילה המקומית ובכנסים בינלאומיים. תלמידי המוסד הבוגרים ניגשים בהצלחה לבחינות בגרות במוסיקה, כשהתלמידים המצטיינים זוכים במלגות ומתקבלים לתזמורות איכותיות.

"צרחתי מאושר"

קסם אוזן צפויה להתגייס לצה"ל בדצמבר 2016. היא המתגוררת סמוך לשדרות בנימין במרכז נתניה ותלמידת כתה י"ב בתיכון 'טשרניחובסקי'. "אני אפילו לא יודעת איך להסביר את זה", סיפרה בהתרגשות. "תזמורת צה"ל זה משהו שרציתי המון זמן ולא הייתי בטוחה לגביו. בעצם, הייתי בטוחה שלא אתקבל, אבל כשהודיעו לי שהתקבלתי ממש צרחתי מאושר. בהתחלה הייתה טעות והודיעו שלא התקבלתי, אבל אחרי זה תיקנו אותה וזה היה ממש כמו נס בשבילי וכיף גדול".

נתנאל וולבוביץ', אף הוא תלמיד י"ב, היה מאופק יותר ואמר: "שמחתי מאוד. קיוויתי מאוד להתקבל והלכתי עם הרגשה שאין סיכוי, אבל הסוף היה טוב והתקבלתי".

שושנה (צ'וצ'י) זילברברג, חברת מועצת העיר הממונה על התרבות והאירועים, אמרה: "אני גאה מאוד בנוער האיכותי אשר מגיע וצומח בקונסרבטוריון העירוני. השירות הצבאי הוא תקופה משמעותית וחשובה בחייהם של הצעירים והצעירות הללו ואני בטוחה שהם ייצגו את העיר נתניה ואת הקונסרבטוריון בכבוד רב".