פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
נחנך בית הספר נועם המחודש נחנך בית הספר נועם המחודש נחנך בית הספר נועם המחודש | צילום: רן אליהו

מבנה בית ספר נועם וותיק, בן למעלה מחמישים שנה ושודרג במימון משרד החינוך ועיריית נתניה, בהשקעה של 6.5 מיליון שקל

בית הספר נועם הוא בית ספר תורני לאומי על אזורי, המופעל במשותף על ידי רשת נועם צביה, משרד החינוך ומינהל החינוך של עיריית נתניה ולומדים בו כ – 400 תלמידים.

נחנך בית הספר נועם המחודש | צילום: רן אליהו

בית הספר חרט על דיגלו כדברי מנהלת בית הספר, הגב' מירה פרל, לחנך למנהיגות מובילה בדרך האמונה ופועל ליראת שמים ולאהבת הארץ.

בית הספר נחנך במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, סגניתה, ד"ר אביטל לאופר, ראש מינהל חינוך וחברה, טובה דולב, מנכ"ל העירייה היוצא, איזי ענבר ומנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, מנהלת בית הספר נועם, הגב' מירה פרל, מפקח בית הספר מר אהוד קרוב וכן הרבנים המכובדים: הרב הראשי לנתניה, הרב קלמן בר ורב בית הספר, הרב אלישיב הכהן – נחנך בית הספר נועם המחודש.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר איחלה לתלמידי בית הספר, בנים ובנות, שמהם יצמחו מנהיגי העתיד, אם ברמת המדינה ואם ברמת העיר והבטיחה להיות חונכת לראש העיר הבא

הרב קלמן בר, עמד בדבריו על חשיבות הכרת הטוב וציין כי המילה הראשונה שיהודי אומר בבוקר - עם קימתו - היא: "מודה אני". "איש לא יודע" הדגיש כבוד הרב "כמה טירחה ויגיעה עמדו מאחורי שדרוג בית הספר". הרב בר שיבח את ראש העיר העושה ימים כלילות למען העצמת מערכת החינוך והודה להורים, למורים ולצוותי החינוך על עבודתם המסורה.