פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
 מארג מצוין
בית הספר היסודי לאה גולדברג בנתניה זכה באות מצוינות בחינוך יהודי ציוני אזרחי בתכנית מארג 
הישג מרשים במיוחד לבית הספר הממלכתי על שם לאה גולדברג בקריית השרון: זכיה באות מצוינות בחינוך יהודי ציוני אזרחי מטעם תכנית מארג. 
יצוין כי במהלך ארבע שנים היה בית הספר 'לאה גולדברג' בתהליך צמיחה של הייחודיות 'מורשת מצמיחה עתיד' – בונים גשרים בין אתמול ומחר. לאחרונה הגיע תהליך בניית הייחודיות לסופו באירוע מרשים ורב משתתפים, במהלכו הציג בית הספר לא פחות משבע יחידות למידה ייחודיות עליהם עמל הצוות החינוכי. 
התוצרים הוצגו בפני ועדה מטעם מארג, ארגון כי"ח (כל ישראל חברים) ומשרד החינוך. הוועדה קבעה כי בית הספר ראוי לקבל אות מצוינות על העשייה המרהיבה בנושא. כמו כן, הקשר בין ירושת העבר של העם היהודי-ישראלי ללאה גולדברג וחיינו במאה ה-21 הורגש בכל תחנה ותחנה. הצוות החינוכי של בית הספר זכה לברכות חמות ושבחים רבים מכל עבר בעקבות ההישג.
יש לציין כי תכנית מארג פועלת למען עידוד וטיפוח יחסי הבנה, רגישות וזיקה הדדית בין יהודים מכל הזרמים למסורת, טיפוח הזיקה למסורת בקרב כל חלקי העם, ועידוד ההבנה וההערכה למורשת היהודית ולתרבותה, לדיניה, למנהגיה ולערכיה.
התכנית היא מייסודה של קרן אבי חי, ופועלת בשיתוף המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך והתרבות. תחילתה של התוכנית בתשס"ה, בשישה בתי ספר בחינוך הממלכתי. כיום פועלת התכנית בעשרות בית ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים בכל רחבי הארץ.