פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
נדב מיכאל שריפי במקום הראשון בתחרות כתיבה ארצית תושב רמת פולג במקום הראשון בתחרות כתיבה נדב מיכאל שריפי במקום הראשון בתחרות כתיבה ארצית

נדב מיכאל שריפי, תלמיד כיתה י"א, זכה בשבוע שחלף (רביעי) במקום הראשון בתחרות הכתיבה הארצית מטעם בית עגנון בירושלים. נדב: "בני הנוער חייבים לקרוא ש"י עגנון"

במסגרת התחרות נדרשו מאות המתמודדים, תלמידי בתי ספר תיכוניים מכל רחבי הארץ, לכתוב יצירה ברמה ובאיכות קרובה לרמת כתיבתו של גדול סופרי ישראל בעת החדשה, זוכה פרס נובל, ש"י עגנון. 

ועדת השיפוט, בראשות הסופר והמשורר יהודה אטלס, קבעה כי נדב הפגין יכולת כתיבה מרשימה וכי "השפה העגנונית" ניכרת בכתיבתו עד כי נדמה כי עגנון ממש כתב את היצירה הזוכה.

נדב מסרו כי את האהבה הגדולה ליצירת שי עגנון הנחיל לו אביו, ד"ר ניסן שריפי, אשר מדי שבת קורא לבני הבית קטעים מיצירתו של עגנון ומשייך קטעים אלה למקורות, התנ"ך, המשנה, התלמוד והמדרשים. "אני סבור כי בני הנוער ייטיבו לעשות באם ישקיעו אף עשירית מזמנם הפנוי בקריאת יצירותיו של גדול הסופרים, ש"י עגנון. רק תועלת יכולה לצמוח מכך לנער או נערה שבמקום לעסוק בעוד משחק מחשב נבוב, יקראו עוד קטע מיצירות המפות של עגנון".