פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בית ספר אורט גוטמן משרד החינוך: 4 בתי ספר מנתניה מצטיינים לשנת תשע"ו בית ספר אורט גוטמן

משרד החינוך פרסם אתמול (ראשון) את רשימת 277 בתי הספר שהצטיינו בהישגיהם הערכיים, החברתיים והלימודיים בשנת הלימודים תשע"ו. ביניהם אורט ליבוביץ', אורט גוטמן, אלדד ובית מרגלית מנתניה

עובדי ההוראה בבתי הספר הזוכים יזכו במשכורת הקרובה לתגמול כספי חד פעמי שנע בין 3,000 – 8,000 ש"ח למורה, בהתאם להישגי בתי הספר

הקריטריונים לתגמול מכוונים לבתי הספר שחוללו את השינוי המשמעותי ביותר בקרב הלומדים. התגמול הדיפרנציאלי מחושב ע"פ אחוז השיפור שביצעו בתי הספר ביחס לשנה הקודמת וע"פ אחוז השיפור שהם קידמו את תלמידיהם ביחס לרמתם. הדגש ניתן על שיעור השינוי ולא רק על הציון הסופי.
בין הזוכים כאמור אורט יד ליבוביץ' עם רמת תגמול 2, בית מרגלית עם רמת תגמול 3 ובתי הספר אורט גוטמן ואלדד עם רמת תגמול 4. עוד באזור זכו קרית חינוך בן גוריון במדרשת רופין, קרית חינוך דרור בבני דרור ורמות ים במכמורת. 

בתי הספר תוגמלו על ההישגים הבאים

הישגים חברתיים – מניעת נשירה ורמות שונות של קרבה לזכאות לתעודת בגרות.

הישגים ערכיים – קליטת תלמידי חינוך מיוחד, שיעור גיוס לשירות צבאי, אזרחי או לאומי גבוה.
הישגים לימודיים – זכאות לתעודת בגרות, הצטיינות במבחני בגרות, זכאות לתעודת בגרות איכותית. קידום התלמיד על פי יכולותיו ולא רק במימד של זכאות לבגרות.

המורים מתוגמלים גם בגין מצוינות במקצועות הומאניים בנוסף להצטיינות במקצועות מדעיים ומתמטיים, תוך קידום מעמדם של מקצועות הרוח.
שמירה על טוהר בחינות ועל איכות תהליכי ההערכה בבתי הספר

שר החינוך נפתלי בנט בירך את בתי הספר הזוכים: "עתיד מדינת ישראל תלוי באיכות המחנכים שבה. זהו הרגע שלכם, בו אנחנו עוצרים לרגע לומר תודה. תודה לכל המחנכות והמחנכים שמשקיעים מדי יום ומדי שעה כדי להכשיר, לחנך ולהקנות ערכים לדורות דורות של נערים ונערות".