פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
איתן תירוש ואלעד שדמן תלמידי בית הספר תמר אריאל בכנס נוער לאנרגיה מתחדשת איתן תירוש ואלעד שדמן

שני תלמידי בית ספר תמר אריאל השתתפו יחד עם 30 נערים ונערות מהארץ והעולם בכנס למציאת פתרונות הולמים בתחום האגירה, סוגייה המתייחסת ליכולת לספק חשמל במועדים בהם אין רוח או שמש. חיה רובינשטיין, מנכ"לית בית הספר: "אני גאה בתלמידיי על הנכונות והיכולות לקחת חלק בכנס, להתמודד עם האתגרים שהוא מציב ולתרום מהידע ומהיצירתיות שלהם לטובת הצלחת המיזם"

שני תלמידי בית הספר תמר אריאל השתתפו בשבוע האחרון בכנס נוער ראשון לאנרגיה מתחדשת.

התלמידים איתן תירוש ואלעד שדמן, שזכו בציון לשבח על עבודתם המקורית, היו חלק מקבוצה של 32 נערים ונערות מ - 15 מדינות ברחבי העולם שלקחו חלק בכנס.

מדובר בכנס הנוער הישראלי הראשון השנה לאנרגיה מתחדשת שקיימו מנהלת האנרגיה המתחדשת-אילת אילות ואוניברסיטת בן גוריון, קמפוס אילת, כאשר בבסיסו של הכנס עמדה תחרות בינלאומית בנושא אנרגיה בת קיימא בדגש על פתרונות יצירתיים וטכנולוגים ליצירת אנרגיות מתחדשות וחיסכון בחשמל.
הנושא המרכזי של תחרות הנוער היה מציאת פתרונות הולמים בתחום האגירה, סוגייה המתייחסת ליכולת לספק חשמל במועדים בהם אין רוח או שמש.
מדובר באחד האתגרים של אמינות אספקה ועצמאות אנרגטית בתחום האנרגיות המתחדשות.
בני הנוער שהשתתפו בכנס הינם מצטיינים שהגיעו ממדינות אירופה, אסיה והמזרח התיכון. בכנס הסיום השתתף שר האנרגיה יובל שטייניץ, ראש עירית אילת ועוד רבים אחרים.