פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
גנים ירוקים בנתניה | תמונה: עיריית נתניה שלושה גני ילדים נוספים בנתניה הוסמכו לירוקים גנים ירוקים בנתניה | תמונה: עיריית נתניה

לגני הילדים הירוקים הצטרפו ביום חמישי האחרון: גן פז בהנהלתה של מיטל דוד, גן טורקיז בראשותה של הגננת נדי אברהם וגן ערבה בהנהלתה של ליה שילה

כמו כן קיבל גן כליל החורש, השייך לחינוך המיוחד ומנוהל על ידי חבצלת עמרם, תעודת הסמכה לגן ירוק מתמיד, לאחר שעמד בדרישות הועדה והוכיח כי חינוך לקיימות הינו אורח חיים ולא פעילות חד פעמית. 

גנים ירוקים בנתניה | תמונה: עיריית נתניה

את תעודות ההסמכה קיבלו הגננות ביום חמישי האחרון, בטקס שקיים מחוז ת"א במשרד החינוך, בקריה החקלאית בבית דגן.

יצויין כי הליך ההסמכה לגן ירוק דורש מהגננת והצוות החינוכי לעמוד במס' קריטריונים של משרד החינוך ומשרד להגנת הסביבה כגון: הכשרה, פיתוח מרחבים ירוקים ונראות בגן, תוכנית לימודים סביבתית ופעילות בקהילה כגון: הסברה לתושבים, הפרדת פסולת, עבודה בגינות קהילתיות שמטרתן להעלות את המודעות לסביבה ושמירה על אורח חיים מקיים.

בטקס ייצגו את העיר נתניה הגננות בליווי הסייעות וכן מרינה אלישע, מנהלת מח' חינוך סביבתי, מיטל לוי בלץ – מנחה מטעם הרשת הירוקה והמפקחת גיתית ורסאנו שאף הנחתה את הטקס.

מרינה אלישע מנהלת מח' חינוך סביבתי "שיתוף הפעולה עם מינהל החינוך- אגף הגיל הרך תורם רבות להטמעת תהליכים ומוביל לשינוי חשיבה והתנהגות בקרב הצוותים החינוכיים, תורם ללמידה משמעותית וללמידה חוץ כיתתית."