פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
חטיבה בעיר ימים. הדמייה חטיבת חיים גורי - חזון יש מנהל אין חטיבה בעיר ימים. הדמייה

הענות מלאה של הורי השכונה לערב החשיפה של חטיבת הביניים חיים גורי "המטרה היא לבנות בחטיבה מודל חינוך של המאה ה- 21" 

ערב חשיפה נערך אתמול לחטיבה החדשה חיים גורי שתפתח בעיר ימים בשנה הבאה.

חטיבה בעיר ימים. הדמייה

מעל 200 הורים הגיעו לשמוע על תוכניות העירייה לגבי חטיבת הביניים שתפתח בשנה הבאה בעיר ימים.

להורים נמסר כי המטרה היא לבנות בחטיבה מודל חינוך של המאה ה- 21, עם כל התוכניות המתקדמות שניתן לספק, תוך דגש על מצוינות לימודית, הכנה לבגרות והכוונה למיומנויות המאה ה-21.

בחטיבה לא יהיו מגמות, אלא מסלולים ייחודיים, כמו עתודה מדעית טכנולוגית, כיתה מדעית ועוד, כאשר המבחנים לכיתות המצוינות יתקיימו בחודשים הראשונים של שנת הלימודים הבאה.

מנהל החטיבה ייבחר רק לקראת יוני 2018, לאחר מכרז שיתפרסם בחודש מאי. עוד נמסר להורים כי במקרה של רישום יתר, תינתן עדיפות לפי מיקום גיאוגרפי של מגורי הילד, כך שיתכן שילדים שגרים ברמת פולג בסמוך למחלף, יהיו קרובים דוקא לבית ספר אלדד, לעומת ילדים מקרית נורדאו, שיהיו קרובים יותר לבית ספר חיים גורי.

"קיווינו שיוקם צוות הקמה מסודר שנה מראש, עם מנהל ומורים כדי שנוכל לגבש תוכנית לימודים, חזון ויעדים. לצערי, במציאות מה שקורה זה שבשנה הראשונה בית הספר יתפתח על הגב של הילדים, ניסוי וטעייה יהיו מנת חלקם וחבל, כי אפשר היה לעשות את זה אחרת" סיפר אלעד כהן, אב לשלוש בנות משכונת רמת פולג והוסיף "אני מקווה שבתוך שלוש שנים יגיעו לחזון פדגוגי שיכלול מגמות מתאימות בשיתוף עם חברה טכנולוגית גדולה ואוניברסיטה או אקדמיה מובילה בישראל. זה הרעיון. אני מלא תקווה שאנחנו בדרך הנכונה לממש את הרעיון הזה ולהפוך אותו למציאות. הצוות בעירייה מלא רצון טוב. אני מקווה שיאפשרו להם לבצע את התוכניות".

מוועד ההורים והשכונה נמסר "מורים מרואיינים כבר עתה על ידי מינהל חינוך מאחר ואין מנהל וצריך מורים. לגבי הבינוי, מקווים שהכל יהיה מוכן, מתוך מטרה לספק לילדים את כל מה שמגיע לילדי חטיבת ביניים.

במקרה של רישום יתר, תינתן עדיפות לפי מיקום גיאוגרפי של מגורי הילד, אנחנו מקווים שבנוסף תינתן עדיפות גם לפי מגורים בשכונה, כי בית הספר נבנה עבור ילדי השכונה קודם כל".