פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
חט"ב ריגלר חטיבת הביניים ריגלר-לומדים עם הגדולים חט"ב ריגלר

מי מאיתנו לא היה רוצה לעשות ניסויים במעבדות המשוכללות בעולם? ללמוד ביולוגיה וכימיה, ולצאת להפסקת צהריים מפנקת בענקית התרופות "טבע"? או אולי לבנות אתרי אינטרנט שיווקיים, ללמוד על החידושים הכי חמים ברשת ואת כללי הקימעונאות באינטרנט בחברה העולמית Ebay? 

חט"ב ריגלר

תלמידי חטיבת הביניים ריגלר מגשימים את החלומות האלה כחלק מתכנית הלימודים הנלמדת בבית הספר.

ברצף שיתופי פעולה יוצאי דופן ויחודיים, לומדים תלמידי בית ספר ריגלר עם מהנדסים ואנשי היי טק מדע וטכנולוגיה מהחברות המובילות בעולם בתחומן כמו חברת התרופות העולמית ״טבע״, חברת EBAY העוסקת במכירות ברשת, חברת ההיי טק העולמית DSP ועוד.
במסגרת שת"פ עם החברות מתארחים תלמידי בית הספר לימי שיא ולמידה במעבדות ובאתרי החברות, כאשר במקביל מבקרים נציגי החברה, אחת לשבוע, בבית הספר לפעילות העצמה חינוכית משותפת עם התלמידים.
תלמידי ריגלר נהנים ונתרמים ביותר מהקשר שלדבריהם פותח בפניהם צוהר לעולמות מרתקים שתמיד רצו להכיר והיום ברור להם שבעתיד הם רוצים להיות אנשי מדע והייטק מובילים.
לדברי הנהלת בית הספר קשר יחודי זה עם חברות מובילות במשק מעודד מוטיבציה בקרב התלמידים לשאוף גבוה יותר ולהצליח. התלמידים רואים במהנדסים מודל לחיקוי ומכוונים גבוה בלימודיהם ל 5 יחידות בגרות במרבית המקצועות.