פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
השקת מעונות הסטודנטים | צילום: רשת אורט  חדש בנתניה: מעונות סטודנטים של רשת אורט השקת מעונות הסטודנטים | צילום: רשת אורט

אתמול נחנך פרויקט מעונות הסטודנטים החדש של מכללת "אורט הרמלין" בעלות -25 מיליון שקלים 

השקת מעונות הסטודנטים | צילום: רשת אורט 

מכללת "אורט הרמלין" נתניה חנכה אתמול (רביעי) מתחם מעונות סטודנטים חדשני על שם ג'ורג'י וליבייה בלאייר, בטקס גזירת סרט חגיגי לקחו חלק בין היתר סגן ראש עיריית נתניה אלי דלל, מנכ"ל קרן היסוד גרג מייזל, מנכ"ל רשת אורט ישראל צביקה פלג ומנהלת מכללת "אורט הרמלין" ד"ר אריאל חורין.

עלות פרויקט הקמת המעונות הסתכם ב-25 מיליון שקלים, ויצא לפועל בין היתר בעזרת תרומתם האדיבה של משפחת בלאייר ורשת "אורט" ישראל ובסיוע קרן היסוד.

המעונות שהושמשו לראשונה בחודש שעבר, עוצבו על ידי משרד האדריכלים "מנספלד קהת", הוקמו בלב הקמפוס ומאפשרים לדיירי המתחם להתגבש עם שאר הסטודנטים הלומדים במכללה.

הפרויקט כולל 27 דירות מרווחות עם מרפסת אשר מיועדות כל אחת לשלושה שותפים, בנוסף ל- 5 דירות נוספות המיועדות לזוגות. הדירות מוצעות בתשלום מוזל ומיועדות לסטודנטים הלומדים במסלולי העתודה הטכנולוגית של משרד החינוך המכשירה הנדסאים, וכוללת בנוסף מסלולי הנדסאים של המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע ופונים לסטודנטים מכל רחבי הארץ.

צביקה פלג, מנכ"ל רשת אורט ישראל: "פתיחתם של המעונות במכללת "אורט הרמלין" הינו צעד נוסף בדרך להובלת הסטודנטים שלנו למצוינות אקדמית, להשקעה מרבית בלימודי ההנדסה ולהענקת תנאים אופטימליים שיאפשרו לסטודנטים שלנו להרגיש בסביבתם הטבעית, ללא כל דאגות כלכליות. אנו מאמינים כי הסטודנטים של היום הם דור העתיד של מקצועות ההנדסה אשר יביא לשגשוג וצמיחה במשק הישראלי".