פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
8 תלמידים מנתניה הוכרזו כפעילים מחוזיים מצטיינים אות הפעיל המצטיין ל-8 תלמידי תיכון מנתניה 8 תלמידים מנתניה הוכרזו כפעילים מחוזיים מצטיינים

משרד החינוך הכריז 8 תלמידי י"ב מנתניה כפעילים מחוזיים מצטיינים לשנת 2019, כהוקרה על עשייה חברתית משמעותית ועל תרומה לחברה ולקהילה

אות הפעיל המצטיין של מחוז תל אביב ע"ש אלעד ריבן ז"ל, הוענק ל-8 בני נוער מנתניה, תלמידי כיתה י"ב שהצטיינו באופן מיוחד בתרומתם לקהילה ולחברה.
סך הכל נבחרו 90 בני נוער מצטיינים, מתוך 15,000 בני נוער מתנדבים בארץ, המהווים את חוד החנית של מיטב הנוער במחוז.
מתוך המצטיינים כאמור, שמונה תלמידי תיכון נבחרו מנתניה וקיבלו את תעודת ההוקרה בטקס מרגש, בו השתתפו התלמידים ובני משפחותיהם, מורים, מנהלים, ואנשי מחלקות הנוער.

הפעילים המצטיינים מנתניה

שליו ממוני, תמר אריאל שליו הדריך בצופי ים ונבחר להשתתף בפרוייקט קוקה קולה (אחד מתוך 15 בכל הארץ) שנשלח למסע התנדבות בארה"ב.

גלי קרויטר, אלדד גלי פעילה בפרוייקט עוצמה בביה"ס, לעידוד נוער לשירות משמעותי בצה"ל, פעילה במתנ"ס עיר ימים ומסייעת לילדים צעירים המשתתפים בחוגי המתנ"ס, נרתמה לקיים מסיבת חנוכה ב"דורות" (המלב"ן) וכן אירועים נוספים לקשישים.

קרין כרמון, טשרניחובסקי קרין פעלה לאורך השנים בעמותת יוניסטרים, המכשירה בני נוער ליזמות עסקית, כאשר השנה היא משמשת כמנכ"לית הקבוצה. בנוסף היא מדריכה מצטיינת בצופים ופעילה ומנהיגה בכל התחום החברתי הבית ספרי.

נועה דיין, גוטמן נועה פעילה מזה 4 שנים בתנועת הנוער לבעלי צרכים מיוחדים – "כנפיים של קרמבו", נמצאת בצוות המוביל של הסניף ופועלת רבות מול החונכים והחניכים בסניף.
אור אטיאס,  גוטמן אור מתנדבת מזה כשלוש שנים כמדריכה בצופים והשנה אף נבחרה כרשג"דית של שכבת ו'. במקביל, במהלך חטיבת הביניים, התנדבה בתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו". היא מתנדבת למשימות חברתיות ומפגינה "ראש גדול" בכל דבר ועניין.

חינוך ומצויינות - אות הפעיל המצטיין ל-8 תלמידי תיכון מנתניה

ליאן בלונדר, שרת ליאן מתנדבת בתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" החל מכיתה ט' וכיום מרכזת את הסניף ואחראית על כל תחומי הפעילות בו.
מתוקף תפקידה, היא אחראית על כ- 100 איש, אנשי צוות וחניכים. בנוסף – היא נחשבת לתלמידה מצטיינת לימודית וערכית ונכונה תמיד לעזור בפעילויות הבית ספריות.

יעל רובינזון, לבוביץ' יעל מתנדבת כשנתיים בנבחרת הכתבים הצעירים של ארגון אורטוב למעורבות חברתית ברשת אורט וכשנתיים היא מדריכה מובילה בסניף "כנפיים של קרמבו". היא מגלה רגישות גבוהה לזולת ולקהילה.

רון לרנר, עגנון רון מסייעת, החל מכיתה ט', לתלמידים צעירים בלימודי המתמטיקה ומובילה אותם להישגים גבוהים. בנוסף פעילה בפרוייקט "הכפתור האדום", תכנית שמטרתה לסייע למשטרה לתפוס חשודים בפדופיליה דרך הרשתות החברתיות.

אורית עזגד, מנהלת ההתנדבות בחינוך התייחסה לתהליך הבחירה ולעשייה של תלמידים אלו: "אני מאמינה כי בידי בני הנוער הללו יש את הכוח בעתיד להוביל ולהנהיג במסגרות רבות ואף להגיע לתפקידי מפתח בחברה הישראלית."

יפה דינר סגנית יו"ר בי"ס אלדד ופעילה חברתית בנתניה הוסיפה "אני שמחה מאוד שבבתי הספר קיימים מסגרות שונות לתרומה בקהילה וכל נער ונערה מוצאים את הדרך שלהם לתרום לקהילה. רבים מבני הנוער ממשיכים בהתנדבות בהמשך החיים"