פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: דימה תלמידי נתניה מצטיינים במדעים וטכנולוגיה צילום: דימה

אגף העל יסודיים במינהל החינוך העניק תעודות הוקרה ל- 146 תלמידים משכבה ז' עד יב' שזכו במקומות הראשונים ב – 22 תחרויות ארציות ובינלאומיות בתחומי הטכנולוגיה והמדעים

 

הפרס הוענק לתלמידים באשכול הפיס אלדד במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר וכן הורים ומורים וראשי החינוך בנתניה ובהם חבר המועצה עקיבא יצחקי, הממונה על החינוך, ראש מינהל חינוך וחברה, טובה דולב וכן מנהלת אגף החינוך העל יסודי בעיר, גילת סיימון.

בין התחרויות: תחרות FLL, תחרות FIRST, אולימפיאדה לחקר החלל ע"ש אילן רמון, נבחרת ישראל הצעירה, הממציא הצעיר, מהנדסים צעירים, אולימפיאדת פיזיקה, תחרויות ארציות במתמטיקה של "סודקות את תקרת הזכוכית" קופסאות בריחה בפלנתניה, תחרות חדשנות ויזמות של תעשידע, אקדמיה בתיכון, מצטייני תכנית עמ"ט (עתודה טכנולוגית מדעית) ועוד.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר בירכה את המשתתפים והדגישה כי היא מאמינה בחינוך בכל מאודה ועוסקת בנושא בחלק גדול מיומה, תוך השקעה עירונית אדירה של משאבים, אולם "יש תמורה בעד האגרה" כדבריה. היא ציינה את ההישגים הרבים של תלמידי העיר ובהם: אחוזי הזכאות הגבוהים לבגרות הנושקים ל – 90% באם לוקחים בחשבון את העובדה שהאוכלוסיה החרדית אינה ניגשת לבגרות מסיבות אידיאולוגיות. "עבור מצטייני העיר השמים כבר אינם הגבול- חללית בראשית 1 הוכיחה זאת והם יכולים לחצות גבול זה לעבר החלל." סיכמה.

גילת סיימון, בירכה ושיבחה את קבוצת המצויינות המובילה של העיר ואת הורי התלמידים המשמשים לילדיהם חממה להתפתחות, תומכים ומעודדים. "האהבה למדע והרצון לחקור, כל זה מתחיל בבית שכן גאונים ומצטיינים לא גדלים בריק, זה קודם כל מתחיל בבית."