פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
משפחת לוי  הזוג המצטיין של העיר נתניה משפחת לוי

הזוג לוי מנתניה קיבלו תעודות הצטיינות כראש אט"ל בצה"ל ומנהלת גן ילדים בנתניה

משפחת לוי 

שרית לוי (35) קיבלה אות מופת מראש עיריית נתניה ורס״מ ישי לוי (38) מצטיין ראש אגף טכנולוגיות ולוגיסטיקה בצה"ל. הזוג לוי הכירו עוד בהיותם בתיכון, הם יחד 20 שנה ויש להם שלושה ילדים.

שרית מנהלת את גן אילנות בנתניה, את אות ההצטיינות בחינוך קיבלה שרית מאחר והיא אשת חינוך מקצוענית המחויבת לכל ילדה וילד בגן. בעבודתה היא רואה חשיבות רבה ביצירת קשר עם הקהילה, ומיישמת יוזמות חינוכיות מגוונות לקידום שיתופי פעולה עם גורמים רבים בעיר. בשנתיים האחרונות יזמה שרית את "יום ליט"ל- לעשות יחד טוב לאחר".

רס"מ לוי משרת בצה"ל משנת 2000, הוא מנחה תכנית עבור תקציב בחיל טכנולוגיה ואחזקה. ברוב שנותיו בקבע, כתשע שנים, שירת ישי בפיקוד העורף בתחום הרכש והתקציבים במפקדת הפיקוד והגיע למפקדת קטנא"ר בספטמבר 2009 ובנוסף בזמן חירום משמש כקצין ציוד וחלפים בפקע"ר. כעת לאחר עשר שנים בממפקדה הוא מצטיין של ראש האגף: "זו מעין סגירת מעגל לקבל מצטיין ראש אט"ל לאחר עשר שנים במפקדה" אמר לוי לנתניה נט.

חינוך ומצויינות - הזוג המצטיין של העיר נתניה

רס"מ ישי לוי 

על ההצטיינות המשותפת אמר יישי "שנינו אנשי חינוך, כל אחד בתחומו, ומבחינתנו זה הישג משפחתי לקבל אות הצטיינות באותה שנה, זה מרגש נורא וכיף לראות את את ההצלחות שלנו מקבלות הערכה".
המוטו של ישי הוא תמיד להישאר צנוע - "תעשה את העבודה בשקט וההצלחות כבר יעשו את הרעש" הוא מסכם.