פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: דודוי זימברקנופף המקומות הראשונים באולימפיזיקה לתיכון תמר אריאל בנתניה צילום: דודוי זימברקנופף

שנה שלישית ברציפות: תלמידי תיכון תמר אריאל בנתניה זכו במקומות הראשונים בתחרות הפיסיקה המסורתית של בתי הספר הדתיים. מנהלת בית הספר: "לגרום לתלמיד להבין שגם השמים אינם הגבול".

צילום: דודוי זימברקנופף

הישג לבית הספר התיכון בנתניה על שם סרן תמר אריאל ז"ל. תלמידיו זכו זו השנה שלישית ברצף במקומות הראשונים באולימפיזיקה, תחרות הפיזיקה המסורתית של בתי הספר התיכוניים הדתיים, שמתקיימת זו השנה השביעית במרכז האקדמי לב בירושלים.

מאות תלמידי כיתות י"א וי"ב מישיבות תיכוניות, אולפנות ותיכונים דתיים ברחבי הארץ הלומדים במגמת 5 יח"ל בפיזיקה ביצעו בחינה ברמה אוניברסיטאית, העובדה שתלמידי בית ספר תמר אריאל בנתניה הצליחו להגיע לציונים הגבוהים ביותר מבין עשרות בתי הספר ששלחו נציגים - היא מרשימה מאוד.
במקום הראשון זכה דניאל מרקוביץ ובמקום השלישי זכו נחום אופק ומעיין שלום.

דניאל מרקוביץ זכה במלגת לימודים מלאה לשנת לימוד אקדמית.
הניסוי המרשים ביותר היה בטכניקות פיזיקליות של העברת אנרגיה ללא חוטים. הפיזיקה המודרנית מאפשרת להעביר אנרגיה גם באופן אלחוטי. בטכניקה זו קרבו נורה למכשיר ששידר אליה אנרגיה והיא דלקה, לאחר מכן בוצע הניסוי בעוצמות אנרגיה גבוהות יותר כך שבוצעה הטענה של טלפון סלולרי ומחשב נייד. 

כיוון שמדובר בתלמידי מגמות בפיזיקה, הם גם קיבלו הסבר כיצד זה עובד.

נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק והרקטור פרופ' קנת' הוכברג, העניקו לזוכים מלגות לימוד אקדמיות.
האולימפיזיקה נערכת על ידי המרכז האקדמי לב בשיתוף מנהל החינוך הדתי במשרד החינוך ומוזיאון המדע בירושלים.  
מנהלת בית ספר תמר אריאל בנתניה, גב' חיה רובינשטיין "ההשתתפות בתחרות היוקרתית היא חלק מהנחלת החתירה למצוינות שבה דוגל בית הספר - מצוינות ערכית ולימודית. זו פלטפורמה נוספת לקידום הישגי התלמידים, המאפשרת להם לפגוש את המדע גם מחוץ לגבולות הכיתה. אני גאה בתלמידינו ומאמינה שאנחנו מעניקים להם את האפשרות לרקום חלומות ולשאוף להגשמתם, ולהבין שאם מכוונים גבוה- גם השמים אינם הגבול".