פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
סטאניסלב. קיבל אות הצטינות  סטאניסלב, מצטיין אגף תכנון בצה"ל סטאניסלב. קיבל אות הצטינות

סטאניסלב מנתניה אמנם נשר מחיל שיריון בגלל בעיות ת"ש, אולם לא ויתר. בימים אלו קיבל אות הצטיינות מצה"ל. "מעולם לא קיבלתי הצטיינות אישית, זו פעם ראשונה וזה מאוד מרגש" אמר 

סטאניסלב. קיבל אות הצטינות 

רס"ן סטאניסלב (37) מנתניה, נשוי ואב לשלושה, קיבל מצטיין מראש אגף התכנון על ביצוע תפקידו בצורה המיטבית הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית.

סטאניסלב (סטאס) משרת כראש תחום מערך קשרי חוץ באגף התכנון, אחראי על עולם התוכן של משאבי האנוש של החטיבה, איתור קורסים ופיזורם, תכנון וסוגיית הקצונה עד סרן.
סטאס התגייס לחיל השריון ונשר בגלל בעיות ת"ש. עבר לתפקיד מש"ק משא"ן מילואים ולאחר שנה וחצי יצא לקורס קצינים. סטאס שירת במגוון תפקידים במסלול משאבי האנוש. בין השאר כקצין כוח אדם וקורסים באגד 214, קצין משא"ן בגדוד נצח יהודה, מפקד מגמת משא"ן במרכז לאימונים לוגיסטיים (מא"ל), שם קיבל הצטיינות מקמש"ר על קצין משא"ן גדודי בלחימה.

סטאס משרת בתפקידו בחטיבת קש"ח כשנה וחצי "אני חושב שהיחידה הזאת, בתור אחד שהיה בהרבה מקומות בצבא, זו יחידה עם עבודה מדהימה ומאוד שונה משאר היחידות בצה"ל. התפקידים מאוד ייחודיים. בנוסף נותנים מענה להרבה חיילים בודדים. כשליש חיילים הם בודדים שזה נתון חריג מאוד לעומת שאר המסגרות בצה"ל." על קבלת המצטיין משתף: "שמחתי לשמוע על המצטיין. מעולם לא קיבלתי הצטיינות אישית, זו פעם ראשונה וזה מאוד מרגש. אני לא עובד בשביל ההצטיינות אבל כשמקבלים הערכה זה תמיד מחמם את הלב. יש לי דור המשך ואני מקווה שיגיעו גם למחנה אביב. כל תפקיד שאעשה אני עושה הכי טוב שאני יכול, אני עובד בשביל האנשים שלי. אם אף אחד לא מתלונן או מזכיר את משא"ן מבחינתי אני עשיתי את שלי, כי אני יודע שטיפלתי בכולם בצורה טובה."