פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שני גנים נוספים הוסמכו כירוקים  שני גני ילדים בנתניה עברו לירוק  שני גנים נוספים הוסמכו כירוקים 

שני גני ילדים בנתניה הוסמכו כגנים ירוקים: גן שחפית ברמת פולג וגן סייפן בקריית נורדאו 

שני גנים נוספים הוסמכו כירוקים 

שני גני ילדים בנתניה הוסמכו כגנים ירוקים: גן שחפית ברמת פולג, בניהולה של הגננת רחלי בר שדה וגן סייפן בקריית נורדאו, בניהולה של הגננת חנה בן נון. כיום פועלים בנתניה 39 גני ילדים ירוקים, מהם 5 גנים זכו לאות "ירוק מתמיד".  
את תהליך השיפוט מובילים משרד החינוך והמשרד להגנת הסביבה.
הליך ההסמכה לגן ירוק, דורש מצוות הגן לעמוד במספר קריטריונים ובהם: תכנית לימודים, נראות, צמצום משאבים, השתלמות ופרוייקט קהילתי.
אורית מאיר, המדריכה אשר הגיעה לביקור ההסמכה התרשמה מהעבודה שנעשית בגני הילדים וציינה לשבח את המקצועיות של הגננות, את הנראות בגן והחצר, האסתטיקה, איכות החיים של הילדים בגן וההשקעה הרבה בהפיכתו ל"גן ירוק" ביתי, מזמין ונעים.
הגננת רחלי בר שדה, ציינה כי תהליך ההסמכה הגביר את העבודה בגינה, הילדים שותלים ומעשבים, מפסלים בבוץ, ממחזרים ועוקבים אחר השינויים וזמני התכלות של חומרים. הגננות חוסכות במשאבים ויש דגש על שימוש בחומרים טבעיים בלבד.
מרינה אלישע, מנהלת מח' חינוך סביבתי בעירייה מציינת את שיתופי הפעולה עם מינהל החינוך בכלל ואגף הגיל הרך בפרט, את החשיבות הרבה בהטמעת תהליכים סביבתיים והקצאת משאבים רבים לשמירה על משאבי הטבע העירוניים, החל מהשתלמויות לגננות בליווי הרשת הירוקה לחינוך לגן יער ופיתוח מרחבים ירוקים, במטרה לעודד חינוך ללמידה חוץ כיתתית וכן חשיבה מערכתית לפיתוח חצרות גני ילדים על פי עקרונות הקיימות.