פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שמרית פריד הלוי ושי בראון  מי ייבחר לתפקיד יו"ר ועד ההורים החדש בנתניה? שמרית פריד הלוי ושי בראון 

איציק וקנין סיים תפקידו כיו"ר הוועד העירוני, ובשבוע הבא ייערכו הבחירות לוועד החדש. המועמדים: שי בראון, יו"ר 'דבורה עומר', ושמרית פריד הלוי, יו"ר 'בגין'. בראון: "מגיע מהמקום הכי טהור – לטובת הילדים". פריד הלוי: "תפקידי לייצג הורים ותלמידים – אותם ולא אף גורם אחר" 

שמרית פריד הלוי ושי בראון 

יו"ר ועד ההורים העירוני בנתניה, איציק וקנין, הודיע לאחרונה כי הוא מתפטר מתפקידו לאחר כ-16 שנים בהן מילא מגוון רחב של תפקידים. בשלישי הבא, ה-29 בדצמבר, צפויות להתקיים הבחירות בהן ייבחר מחליפו. על התפקיד מתמודדים שניים: שי בראון ושמרית פריד הלוי.

בראון, תושב קריית השרון, הנו אב לשלושה ומשמש כיו"ר ועד ההורים בבית הספר 'דבורה עומר', בו לומדים שניים מילדיו. את התפקיד הנוכחי הוא ממלא בחמש השנים האחרונות, בהן היה פעיל מאוד בצוותא עם וקנין גם בוועד העירוני. לתפקיד החליט להתמודד בעקבות בקשות רבות שקיבל מיו"רים של בתי ספר אחרים.

"אני לא קורא לזה תפקיד ולא עושים ממנו קריירה. מדובר בשליחות", אומר בראון, שעבד במשך שנים כמנהל מכירות בהוט וכיום בעולם התאורה. "הרצון הוא לעשות טוב לילדים ולטפל בהם, ולא כסיסמה. זו הסיבה שאנחנו נמצאים בוועד הורים בכלל ובוועד עירוני בפרט. מדובר בהתעסקות שוטפת 24/7, הרבה מאוד ממנה ברמת הפרט, אם בילדים שיושבים בבית בגלל קורונה או בסיוע במעבר לחטיבה זו או אחרת, אבל גם מול הרשות ומול משרד החינוך. זו עבודה לכל דבר. בסופו של דבר הילדים צריכים לדעת שיש מי שמייצג אותם, דואג לאינטרסים שלהם ונלחם למענם. אני מאמין גדול בהידברות ומגיע מהמקום הכי טהור – לטובת הילדים. תפיסת העולם שלי היא שכולנו באותו צד, כי אני לא מאמין שיש מישהו שלא רוצה בטובתם".

פריד הלוי, תושבת עיר ימים, היא אם לשניים ויו"ר ועד ההורים בבית הספר 'בגין' בו לומדים ילדיה. את התפקיד הנוכחי היא ממלאת בארבע השנים האחרונות. בנוסף היא רכזת של אזור פולג עיר ימים בגנים מטעם הוועד העירוני, וכן אלקטורית של נתניה בהנהגת ההורים הארצית.

"אני מאמינה שכנציגת הורים, תפקידי לייצג הורים ותלמידים - אותם ולא אף גורם אחר", אומרת פריד הלוי, מנהלת חוזים, רכש ותקציב בפרויקט לאומי-ביטחוני בחברת טלדור. "הייצוג חייב להיות בפנים העיר ומחוצה לה, בוועד ההורים הארצי ואף בוועדות רלוונטיות בכנסת. אני מאמינה שהוועד העירוני צריך לאחד כוחות, לפעול יחד בשותפות מלאה ובשקיפות מלאה, ולראות בבחירות הללו הזדמנות לשינוי. אני רוצה לראות ועד הורים מעורב, פעיל, מוביל ומשפיע, שמקבל משקל וקשב מול הגורמים הרלוונטיים. יש לנו נושאים רבים לעסוק בהם, ובזה אנו צריכים להתרכז".