פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
חניכי יוניסטרים  חניכי יוניסטרים נתניה זכו במקום הראשון חניכי יוניסטרים 

חניכי יוניסטרים - שנה א' זכו במקום הראשון בתחרות מיזם השנה עבור מיזם "momento". גילת סיימון, מנהלת אגף העל יסודיים: "אנו גאים מאד בבני הנוער" 

חניכי יוניסטרים 

המיזם שפיתחו החניכים הוא צמיד נגד שכחה שמטרתו לסייע בתופעת שכחה ואובדן של ילדים וחפצים.

במינהל החינוך גאים בחניכים משנה א' ובחניכי המרכז כולו על עבודה קשה, מחויבות ומסירות. בתכנית פועלים 80 חניכים.

עמותת  יוניסטרים, הפועלת באקדמית נתניה, בשיתוף מינהל החינוך העירוני ובתמיכת USAID  CITI- i  -  קיימה  בשבוע האחרון את מיזם השנה 2021 ע"ש טד והדי אורדן ז"ל ומשפחתם ובשלבים המוקדמים התבקשו בני נוער להצביע ולתמוך במיזמים השונים.

עמותת יוניסטרים פועלת בשותפות אסטרטגית עם הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס במטרה להוביל לשינוי חברתי באמצעות הכשרת בני נוער וצעירים ליזמות עסקית וחברתית. יוניסטרים הוקמה מתוך מטרה להעניק לנוער ולצעירים את הכלים לקבוע את עתידם בעצמם, לפרוץ את המסגרת בה הם גדלים, להצליח ברמה האישית בעולם היזמות והעסקים ובמקביל להוביל מיזמים קהילתיים במטרה להשפיע על העיר בה הם גדלו. כל זאת לצד מפגש עם בני נוער מתרבויות ומגזרים שונים הקיימים במדינה ובכך להכשיר מנהיגות המקדמת דו קיום בארץ. את בני הנוער מלווים בהתנדבות מעל ל- 4,000 אנשי עסקים בכל הארץ, המעבירים את הידע העסקי ממקור ראשון ומהווים עבורם מודל לחיקוי.

גילת סיימון, מנהלת אגף העל יסודיים: "זכיותיהן של קבוצות נתניה בתחרות הארצית הפכו כבר למסורת ואנו גאים מאד בבני הנוער שעוסקים ביזמות חברתית עסקית ומפתחים מדי שנה פתרונות ומוצרים יצירתיים לבעיות אמיתיות ומאתגרות."