פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: מהדרין דיגיטל סיוון עטיה נחנך בית הספר "עטרת בית יעקב" צילום: מהדרין דיגיטל סיוון עטיה

נחנך בית ספר יסודי לבנות המשתייכות למגזר החרדי- בית הספר "עטרת בית יעקב" 

בהשתתפות ראש העיר, מרים פיירברג איכר, חה"כ הרב אריה דרעי, הרב משה בן משה, הרבנית חבצלת בן משה, סגן ראש העיר, חבר המועצה חגי חדד, ראש מינהל החינוך, טובה דולב, נשות חינוך, אימהות ובנות – חנכה העירייה את בית הספר "עטרת בית יעקב" שהוקם ברחוב לח"י בעיר.

בטכס חנוכת בית הספר, בירך הרב משה בן משה את ראש העיר וציין כי יש לה חלק גדול בעשייה הרוחנית של נתניה "אישה גדולה עם הרבה יכולות" סיכם.
ראש העיר נזכרה בילדותה כתלמידה ב"בית יעקב" ואף דיקלמה על בוריו את המנון "בית יעקב" אותו שיננו התלמידות מדי בוקר. בהמשך הזכירה את הקשר המיוחד שהיה לה עם הרב עובדיה יוסף זצ"ל שראה בה בת בית ובהזדמנות אפילו ציין כי היא "שווה עשרה גברים".
פיירברג הודתה לכל העוסקים במלאכה הברוכה של חינוך ילדי ישראל ושיבחה את הרב אריה דרעי "שעושה למען החינוך", את סגן ראש העיר, חגי חדד "שדואג לענייני הציבור" וכן את טובה דולב "שלמרות שלא גדלה במוסדות דתיים, החינוך הדתי חשוב לה."
חה"כ אריה דרעי: " זה יום חג אצלנו וזה שכרנו. אין לנו הרבה ראשי עיר כמו מרים. אין דבר שהיא לא עושה בלב רחב, באמונה שלמה וברגישות כי היא יודעת להעריך את החינוך וזו ההזדמנות שלי להגיד לה תודה על כל מה שהיא עושה בנתניה."