פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מקום בלב נתניה חניכי מרכז הנוער מקום בלב נתניה שואפים גבוה מקום בלב נתניה

חניכי מרכז הנוער 'מקום בלב מבית OU ישראל' יצאו ליום גיבוש והכנה לקראת השירות הצבאי. דניאל בוזגלו: הם פייטרים אמיתיים" 

jחניכי מקום בלב 

חניכי מרכז הנוער מקום בלב בנתניה אינם מתפשרים ולמרות שנת הלימודים החלה לא מזמן הם כבר חושבים על השנה הבאה בה יאלצו להחליט האם לגשת ישירות לשירות צבאי או להישאר לשנת הכנה לצבא במכינות קדם צבאיות.

ביום חמישי האחרון יצאו שבעה מחניכי מרכז הנוער מכיתה יב' ליום הכנה מטעם מכינת יתיר, יום אותו ארגנו מנהלי ומדריכי מרכז הנוער בעיר.

היום התחיל במספר שיחות אותן העבירו מדריכי מכינת יתיר, לאחר מכן יצאו החניכים ליער יתיר לסיור וארוחת צהרים. משם המשיכו החניכים לפעילות odt מגבשת וחווייתית שהותאמה לנושא של עולם המכינות והישיבות.

לאחר מכן יצאו החניכים לכיוון קריית גת שם ישבו לארוחת ערב ושיחה עם מנהל הסניף דניאל בוזגלו ששוחח עמם על המצפה להם בשנים הקרובות. את היום ליווה אופיר בניסטי המדריך האגדי שלהם ואהרון קרוב רכז הבוגרים של הארגון שהיה הפצוע הקשה ביותר במבצע צוק איתן, קרוב שיתף את החניכים בצפוי להם בשנים הבאות, בין במכינות, ישיבות ובצבא.

מנהל הסניף דניאל בוזגלו: "מרגש לראות כיצד הנערים הצעירים שהגיעו אלינו לפני מספר שנים פורשים כנפיים וכבר מתכוננים לחיים האמיתיים, בטוח שכל אחד ואחד מהם יגיע למקום הטוב ביותר עבורו, הם פייטרים אמיתיים ונחושים להיות הטובים ביותר בכל מקום אליו יגיעו. רוצה להודות למדריך אופיר בניסטי על כל ההשקעה העצומה ולאהרון קרוב על העבודה אותה יעשה עם החניכים בשנים הקרובות."