פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
גן חוחית ההורים קיבלו וואצאפ ברבע לשמונה "לא נוכל לפתוח את הגן" גן חוחית

עקב מצוקה של אנשי צוות בגן חוחית, קיבלו ההורים התרעה לאחר שהגן אמור היה להיפתח, תופעה שכיחה לאחרונה בגני הילדים בעיר. אחד ההורים זעם: "זה ביזיון. אחרי שנתיים וחצי של קורונה העירייה צריכה לדאוג לגיבוי". עיריית נתניה "מינהל החינוך עושה כל מאמץ כדי להפעיל את גני הילדים בצורה סדירה"

גן חוחית 

הורי הילדים בגן חוחית – גן עירייה ברחוב הקליר 3 בנתניה, לא ידעו בשבוע שעבר אם לצחוק או לבכות. בשעה 7:45 בבוקר, בזמן שחלקם כבר יצא עם הילדים לכיוון הגן וחלקם עמד לעשות זאת לאחר ארגוני בוקר אחרונים, התקבלה הודעת וואצאפ מהגננת בזו הלשון: "בוקר טוב הורים יקרים. כרגע אנו נמצאים במצוקה של אנשי צוות... הדבר לא היה צפוי ולכן כרגע איננו יכולים לפתוח גן. מקווה שבזמן הקרוב יהיה צוות ונאמר לכם להביא את הילדים. זאת תקופה לא פשוטה, אז קצת סבלנות. בתקוה להבנה. יום טוב ובריאות".
ההורים ההמומים ממש לא הגיבו בהבנה וחלקם נאלצו להישאר עם הילדים בבית ולהפסיד יום עבודה עקב המוקש הבלתי צפוי. "איך אפשר להודיע בשעה כזו שלא פותחים את הגן? זה עשה לי עצבים על הבוקר", אומר אחד ההורים שבנו לומד בגן בשיחה עם "נתניה נט". "אנחנו כבר שנתיים וחצי עם הקורונה ואנשים צריכים להפיק לקחים ולהסיק מסקנות. אנשים הפסידו כבר מספיק ימי עבודה, יש כאלה שהתחילו לעבוד במקום חדש ואי הגעה עלולה לסכן אותם. לא ייתכן שהעירייה לא תדאג לגיבוי במידה וחסרים אנשי צוות בגנים".
עוד הוסיף ההורה כי ידוע לו לפחות על שלושה גנים נוספים בעיר בהם הייתה התנהלות דומה והלימודים בוטלו ברגע האחרון. "מדובר בביזיון של העירייה", הוא מסכם. "כולם מאוד עצבניים על ההתנהלות ומצפים שבתקופה כזו העירייה תדע לתת את הגיבוי הדרוש בגנים ולספק פתרונות למצב".

תגובת העירייה

מינהל החינוך עושה כל מאמץ כדי להפעיל את גני הילדים בצורה סדירה, תוך גיוס כוח אדם חסר ושיבוץ סייעות בכל מקום שבו הדבר נדרש.
צריך לזכור כי מדובר במצב חירום וכי מגיפת הקורונה ולאחרונה הוריאנט המתפשט, מעמיד בפני אנשי מינהל החינוך אתגרים מורכבים.
העירייה תמשיך לפעול בנושא בצורה מיטבית, בתקווה לימים טובים יותר.