פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
כותבים צעירים נבחרת כותבים צעירים באגף החינוך היסודי כותבים צעירים

יוזמה חדשה באגף היסודיים שבמנהל חינוך וחברה: עידוד כתיבה בקרב תלמידי כיתות ד'

כותבים צעירים 

במהלך חודש פברואר קיים אגף היסודיים מפגשי חשיפה לתוכנית כותבים צעירים בקרב כל תלמידי שכבות ד' בבתי הספר היסודיים בעיר עם סופרת הילדים, תושבת נתניה, זוהר אביב.
הילדים השתתפו בסדנת כתיבה בזום, שהנחתה הסופרת, שבמהלכה לימדה את עקרונות כתיבת הסיפור לרבות בניית הדמויות ובנייה של תעודת זהות לכל אחד ואחת מהדמויות, בניית קונפליקטים, הציגה בפניהם תמונות השראה וקיימה איתם דימיון מודרך.
בסופו של המפגש כתב כל אחד מהילדים סיפור, אותו שלח לאביב לעריכה ובדיקה, כאשר חלק מהסיפורים ישלחו להשתתפות בתחרות "ספר היצירות של ישראל".
יצויין כי התלמידים המצטיינים והמתאימים יזכו למפגשי תגבור כתיבה בבית הספר החדש – "נוצה" שנוסד ביוזמת האגף לחינוך היסודי. ב"נוצה" יתוגברו יכולות הכתיבה שלהם והם יוכלו "לרחף" - כדברי נורית גבאי, מנהלת החינוך היסודי - על גבי הנוצה אל ההצלחה בכיוון שיבחרו.
גבאי: "אנו מאמינים שחשיפה וקבלת כלים לכתיבת סיפור, מובילה את הילדים להיכרות עם כלי מעצים, מקדם ומרפא, שישמש את הילדים בהמשך דרכם לפיתוח חוסן פנימי, העצמת הקשר עם עצמם ועם הזולת, להצלחה בלימודים, בבגרויות ואף בחייהם כבוגרים, בעולם התעסוקה ובעולם הדיגיטלי.
מטרת התוכנית הינה חשיפת הילדים לעולם של המילה הכתובה, תוך כדי התנסות בכתיבת סיפור וכמובן עידוד כתיבה בקרב התלמידים.
בסיום התהליך, נפיק ערב ייחודי להורים ולילדים המשתתפים בתוכנית עם תוצר ובמה לשיתוף."

".