פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
פעילות מד"א סדנת ג'ודו ועזרה ראשונה ללא תשלום בנתניה פעילות מד"א

בעקבות גל הטרור הפוקד אותנו תערך סדנת מד"א לעזרה ראשונה והגנה עצמית ללא עלות בשיתוף איגוד הג'ודו לקהל הרחב 

הסדנא תתקיים ביום חמישי הקרוב 5.11 בין 19:00-21:00 ברחוב מינץ 4 בנתניה' יש להרשם מראש.

ממד"א נמסר הבוקר (ג') על שת"פ מיוחד עם איגוד הג'ודו הישראלי. במסגרת שיתוף הפעולה, תועבר סדנת ג'ודו והגנה עצמית גם בעיר נתניה, בה ילמדו המדריכים כיצד לסייע לפצוע מחבל בעזרת מספר פעולות פשוטות, ינתן קורס עזרה ראשונה על טיפול בפציעות דקירה וירי קשות, כיצד להזעיק את כוחות מד"א וכיצד להעניק עזרה ראשונה בסיסית הכוללת עצירת דימומים חיצוניים וטיפול בפצעי דקירה וירי עד להגעת צוותי מד"א למקום.

בהדרכה ישולבו דוגמאות מטיפולים מצילי חיים שהוענקו לאחרונה במסגרת גל הטרור וכפי שמסבירה מתנדבת מד"א השחקנית ימית סול בסרטון שלהלן.

ממנכ"ל מד"א אלי בין נמסר: "אני רואה חשיבות רבה שכל תושבי ישראל ידעו כי כל אחד מאיתנו יכול להציל חיים. השניות הראשונות לאחר אירוע עם נפגעים הן הקריטיות ביותר וככל שיותר אנשים ידעו כיצד לסייע נוכל להגדיל את סיכוי הצלת חייהם של הפצועים, על מנת לאפשר לכולם ללמוד את הפעולות הבסיסיות להצלת חיים אנחנו יו צאים במד"א ליום הדרכה לציבור הרחב ללא תשלום ביום חמישי הקרוב. אני רוצה להודות למנכ"ל איגוד הג'ודו על ההירתמות להדרכות וקורא לציבור הרחב לקחת חלק בהן ובמקביל גם להוריד למכשירים הניידים את האפליקציה המספקת הדרכות מצילות חיים."

הסדנא אינה כרוכה בתשלום, אולם מותנית ברישום מראש באתר מד"א. לרישום אנא הקליקו כאן