פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בר מצווה בר המצווה העצובה שהפכה לשמחה גדולה בר מצווה | תמונה באדיבות מיכל גולן

ילד בן 13 מנתניה, יתום מאמו, חגג אתמול בר מצווה בעיר והגיע לאולם ריק מאורחים אך עד מהרה תושבי העיר התגייסו לשמח את הילד ומילאו את האולם
אתמול בשעות הערב החלו להופיע בפייסבוק קריאות רבות להגיע לשמח את ילד בר המצווה אשר חגג באולם ריק מאנשים

בפוסט נכתב "באולמי כורש בנתניה יש ילד בן 13 שחוגג בר מצווה. הילד יתום מאמא ולצערנו לא הגיעו הרבה אנשים. שתפו ועזרו לו לחגוג כמו שצריך" וליוותה אותו תמונה של האולם ריק מאורחים.
עד מהרה תושבי העיר התגייסו למשימה והחלו להפיץ את השמועה ולקרוא למי שיכול להגיע לעזור לשמח את הילד ואת המשפחה, תוך זמן קצר האולם התמלא עד אפס מקום באורחים ואנשי מקצוע שבאו לשמח את הילד.

"כבר לא היה מקום באולם, עמדו בכביש"

אחד האנשים הראשונים שהגיעו למקום הוא מושיקו בנימין ממעגל המתופפים "צלילי הכוכבים" - "ישבתי בבית ופתאום ראיתי שמישהו העלה לפייסבוק פוסט על ילד שאין לו מוזמנים בבר המצווה, יש לי משהו כמו 2,000 חברים בפייסבוק אז העליתי את הפוסט ורשמתי שיבואו ושאני והצוות שלי בדרך לשם". מושיקו מספר כי האולם התמלא במהרה "הגיעו לשם איזה 1000 איש, משהו מטורף, כבר לא היה מקום באולם, עמדו בכביש. כשאני הגעתי לשם היו שם 30 אנשים והאולם היה ממש ריק. הכנסנו אותו עם שופרות ותופים והמשכנו כל הערב, רקדנו איתו, תוך משהו כמו חצי שעה הגיע גל אנשים מטורף, באו לעזור, הביאו בובות ענק, צלמים והביאו לו מעטפות. הוא התחיל לבכות והתרגש, חבל על הזמן, ירדו לי דמעות יחד איתו, זה היה מרגש בטירוף, הוא לא ידע מכלום וואמר- לא חשבתי בחיים שיהיה לי דבר כזה".

"כל מי ששם מעטפה רשם עליה עם ישראל חי"

גם איציק שרוני-יצחק הבעלים של אולם כורש מספר כי לא נתקל בעבר באירוע דומה "זה היה אירוע משפחתי, הם עשו הזמנה ל-60 אנשים ואתמול עד השעה 21:30 הגיעו 25-30 אנשים. אני בעצמי ריחמתי עליהם. אבל ההודעה עשתה את שלה ואנשים באו. היה מאוד יפה ומאוד שמח, הילד שמח, שרו לו שירים, היה אירוע  יפה ומרגש עד כמעט 1 לפנות בוקר, היו חבר'ה צעירים, טובים, על כל המעטפות היה רשום עם ישראל חי, כל מי ששם מעטפה רשם עליה עם ישראל חי".