פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
התעשיון. כיף לבוא לעבודה יוצרים מכל הלב התעשיון. כיף לבוא לעבודה
רשת מע"ש תעשיון ויעד, כולל צוות של למעלה מ-200 איש בעלי מוגבלות שכלית והתפתחותית, שנהנים מיצירה, רווחה ולא פחות חשוב – תרומה חברתית 
ברשת מע"ש תעשיון ויעד, שמופעלת ע"י עיריית נתניה ומורכבת משלושה מרכזים השוכנים באזור התעשייה הישן בעיר, עובד צוות של כ– 220 אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, לצד צוות מעצבים ומדריכי תעסוקה מיומנים.
רשת מע"ש תעשיון ויעד מפעילה מרכזי אריזה מתקדמים ומעניקה שירות לכ- 40 מפעלים שונים: נאופארם ופרומדיקו ציוד רפואי, קינד וסופר גיפט מוצרי מזון ועוד.
בתעשיון קיימים גם פסי ייצור למוצרים מקרמיקה וזכוכית , בתחומי האמנות השימושית ויודאיקה, הנמכרים בשוק המקומי ומוצגים גם בגלריות בארה"ב .
הרווח ממכירת המוצרים מועבר כולו ישירות לחניכים הן כגמול על עבודתם והן בפעילויות שונות המיועדות לרווחתם .
ברשת מזמינים את הציבור הרחב לשיתוף פעולה עם כדאיות עסקית שיש בו גם תרומה חשובה מבחינה חברתית. יצוין כי הרשת עומדת בתקןISO 9001. 

קרמיקה, זכוכית וחוגים

מי שצד במיוחד את העין הוא מרכז התעשיון, בו עובדים 65 חניכים בארבעה חדרי עבודה, בהם מתבצעות עבודות אריזה, הדבקה, מיון והרכבה. בנוסף, ישנו במקום מפעלון ייחודי של קרמיקה וזכוכית, כאשר החניכים שותפים לכל שלבי העשייה של המוצרים, בכלל זה יציקת החומר, שיוף וצביעה, החל משלב הרעיון ועד לשלב המוצר המוגמר. 
מלבד החשיבות הגדולה לעניין של לקום בבוקר ולבוא למקום עבודה, מתקיימים במקום חוגים ופעילויות על בסיס קבוע, ומדי פעם החניכים יוצאים לטיולים וגם עושים פעילויות בחגים, זאת בנוסף לארוחת הצהריים שמבושלת להם ברשת. מעבר לזה, הם כמובן אוהבים להיפגש עם החברים לעבודה, ולגלות בכל יום מחדש שהם מועילים ויעילים. חשוב להדגיש שמדובר בעמותה ללא מטרת רווח, וכל ההכנסות מחולקות ביניהם כגמול.