פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
דהן במבצע קמחא דפסחא סטודנטים כשרים דהן במבצע קמחא דפסחא
באגודת הסטודנטים במכללת נתניה פועלים רבות למען הקהילה ולרגל חג הפסח הובילו פרויקט איסוף מוצרי מזון וחלוקתם למשפחות נזקקות
בית ישראל ייסוב מחר לשולחן הסדר, אבל כידוע במציאות העגומה של ישראל נכון לשנת 2016, ישנן לא מעט משפחות שידן אינה משגת וה נזקקות לסיוע על מנת לקיים סדר פסח כהלכתו. 
באגודת הסטודנטים של מכללת נתניה לא ישבו בחיבוק ידיים, והובילו פרויקט איסוף תרומות נרחב של מוצרי מזון וחלוקתם ללמעלה מ-70 משפחות נזקקות בעיר ובסביבתה. 
מי שעומד מאחורי היוזמה המבורכת הוא יו"ר האגודה, שלומי דהן, שנמצא בתחילת הדוקטורט במשפטים. "פשוט מחמם את הלב לראות את ההירתמות של הסטודנטים למען אלו שקשה להם פעם אחר פעם", הוא אומר. "בפסח הזה יהיו עוד כמה משפחות שיחגגו את ליל הסדר בכבוד ובשולחן מלא, בזכות הסטודנטיות והסטודנטים המדהימים שלנו, שתרמו ביד רחבה מוצרים שאותם חילקנו למשפחות שקשה להן".

מדיניות ההתנדבות

חשוב להדגיש כי אגודת הסטודנטים במכללת נתניה פועלת במגוון רחב של פעילויות בהתנדבות מלאה למען הקהילה בשלל נושאים. בין השאר פועלים הסטודנטים למען ניצולי שואה בנתניה וסביבתה, למען קשישים, בכלביות עירוניות למען בעלי חיים נטושים, ובבתי ספר של ילדים בעלי צרכים מיוחדים כגון 'יהודה הנשיא' ועוד. 
"המוטו שלי הוא שסטודנט מתנדב הוא אדם טוב יותר ביום של אחרי האקדמיה", מדגיש דהן. "לכן אני פועל רבות על מנת לערב כמה שיותר סטודנטים בעשייה למען הקהילה. מעבר לכך, כבר תקופה שאני עורך הרצאות בבתי ספר באזור בנושאים שונים ובעיקר במטרה לתת מוטיבציה לדור הצעיר, כי חשוב שאותם צעירים יידעו שהם יכולים להגיע לכל דבר, ואם רק יאמינו וירצו השמיים הם הגבול. יש לנו דור מדהים, צריך פשוט לדעת לכוון אותו למקומות הנכונים".