פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בנתניה מתים על רחוב בן גוריון רחוב בן גוריון בנתניה הוכרז כרחוב אדום בנתניה מתים על רחוב בן גוריון
מתנדבי אור ירוק פועלים להעלאת מודעות תושבי נתניה למסוכנות רחוב בן גוריון. 90 תאונות דרכים ברחוב ב-5 שנים 
מתנדבי עמותת אור ירוק, ערכו לאחרונה פעולה מיוחדת ברחוב בן גוריון בעיר במטרה להעלות תשומת לב התושבים ועוברי האורח כי מדובר ברחוב אדום ומסוכן בו מתרחשות תאונות דרכים רבות.

במהלך הפעילות, הגיעו המתנדבים לרחוב בן גוריון שם הציגו שלט שמזהיר את התושבים כי מדובר ברחוב אדום.
השלט נועד להתריע כי רחוב בן גוריון בנתניה, הוא אחד הרחובות שסומנו ע"י אגף התנועה במשטרת ישראל כרחוב אדום- רחוב המהווה מוקד לתאונות דרכים. ע"פ נתוני המשטרה, בין השנים 2010-2015 התרחשו ברחוב בן גוריון 90 תאונות דרכים וציון המסוכנות שניתן לו הוא 220.
יש לציין כי רחובות אדומים נוספים בנתניה הם רחוב פנחס לבון, בן צבי וצומת ששת הימים ויצמן
בתכנית העבודה של אגף התנועה במשטרה לשנת 2016, סומנו 163 רחובות אדומים ב-25 ערים בארץ. כל רחוב קיבל גם ציון משוכלל המתבסס על מספר תאונות הדרכים וחומרתן. הרחובות שנכנסו לרשימה ענו על לפחות אחד מקריטריונים הבאים: לפחות שלוש תאונות חמורות בשנת 2015, סך הכול 12 תאונות בשנת 2015, ו-50 תאונות בין השנים 2012-2015.
בין העבירות שצוינו שבגינן התרחשו תאונות הדרכים ברחובות האדומים: אי ציות לרמזור אדום, אי מתן זכות קדימה להולכי רגל, אי ציות לתמרורים, סטייה מנתיב, אי שמירת מרחק, פניה שלא כחוק ועוד.

דלל: "פועלים בשיפור תשתיות

אלי דלל, סגן ומ"מ ראש עיריית נתניה וממונה על התשתיות תחבורה "עירית נתניה ואני כיו"ר התנועה מנתחים אחת לשנה את התאונות יחד עם משטרת ישראל ובהתאם פועלים בשיפור תשתיות, הוספת מצלמות ושלטי אזהרה. החלק האדום ברחוב בן גוריון הוא מרחוב ארליך צפונה ועד לכניסה לז'בוטינסקי. שם שדרגנו את הכניסות והיציאות מבן גוריון"

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "רשימת הרחובות האדומים ידועה למשטרה ולרשות המקומית ולכן כדי למנוע את ההרוג הבא חייבים כבר היום להגביר את האכיפה והנראות המשטרתית כדי להרתיע נהגים מלסכן את החיים של כולנו. כשאדם רואה משטרה הוא מורד את הרגל מהגז, לא מתעסק בטלפון הסלולארי ונוהג באופן אחראי ורגוע יותר. המדינה חייבת להאיץ את תוספת הניידות למשטרה גם לאכיפה בתוך הערים. אסור להמתין לתאונה הבאה".

לפני כשבועיים פורסמה כתבה על ריבוי תאונות דרכים ברחוב ז'בוטינסקי