פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
משלחת מארגנטינה הגיעה ללמוד על תכנית עיר ללא אלימות משלחת מארגנטינה הגיעה ללמוד על תכנית עיר ללא אלימות משלחת מארגנטינה הגיעה ללמוד על תכנית עיר ללא אלימות

משלחת ראשי ערים ואנשי ביטחון מארגנטינה, הגיעה לסיור לימודי על מערך תכנית עיר ללא אלימות בנתניה

המשלחת, אותה ליוותה נגה אהרוני, מנהלת התכנית בנתניה, הגיעה לנתניה ביום רביעי שעבר

 

המשלחת נפגשה עם מפקד תחנת משטרת נתניה, נצ"מ רונן אבניאלי, שהסביר על מבנה המשטרה בישראל, פעילותה וחשיבות שיתופי הפעולה בין הקהילה למשטרה. מ"מ ראה"ע אלי דלל, יחד עם נגה אהרוני, הרחיבו בנושא מרכיבי התכנית הלאומית שעיקריה התמודדות באמצעות חינוך והסברה, רווחה, אכיפה ופנאי. המשלחת ביקרה בחדרי המעצר, צפתה ביחידת הכלבנים בפעולה, קיבלה הסבר על יחידת האופנוענים וקיימה דיון מעמיק על הביטחון בעיר.

במהלך הסיור בעיר, הוסבר בהרחבה על תוכנית עיר ללא אלימות על כל צדדיה, בחינוך, ברווחה, באכיפה ובפנאי.
מהעמותה לחינוך בלתי פורמאלי נמסר כי המשלחת ביקרה גם במוקד העירוני וקיבלה הסבר על המצלמות על ידי אלון אהרון ראש מינהל אכיפה ביטחון ופיקוח. בסוף היום הגיעה המשלחת לחוף הים וקיבלה הסבר מהמציל אופיר על מחויבות אישית של בני הנוער בחוף. ראשי המשלחת ציינו כי הופתעו מרמת הפעילות בעיר, ובעיקר משיתופי הפעולה הפורים בין כל הגורמים.

נגה אהרוני מנהלת תכנית עיר ללא אלימות בנתניה מסרה: "מרגש לדעת שמיזם עיר ללא אלימות אשר גובש בישראל כמהלך שנועד לחזק את ביטחונם של אזרחי המדינה וכאמצעי להעצים את בני הנוער בעשייה ערכית בשעות הפנאי ובכך לעודד מניעת אלימות, גורם עניין גם במישור הבין לאומי, ותורם בהעברת הידע שלו גם לחיזוק הקשרים הדיפלומטיים, כך שגם גם בארגנטינה הרחוקה בחרו להקדיש זמן ומאמצים להגיע לארץ ולנתניה במטרה ללמוד על הפעילות המוצלחות המתקיימות במסגרת תכנית עיר ללא אלימות בנתניה".