פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ההפנינג במתנ"ס דורה  חנוכה בסגנון מטריקס במתנ"ס דורה ההפנינג במתנ"ס דורה
הפנינג יצירה קהילתי וייחודי בהשתתפות מאות בני השכונה נערך במתנ"ס המקומי. הילדים נהנו מסדנאות עשירות, הפעלות וחידונים, וקינחו בטקס הדלקת נרות
במתנ"ס דורה ממשיכים לעבוד מסביב לשעון למען הקהילה המקומית ואתמול (שלישי) נערך במקום הפנינג יצירה חגיגי בחסות חברת ההייטק 'מטריקס', שמאמצת את השכונה ונתנה את חסותה לאירוע. 

לביבות תוצרת סבתא

300 משתתפים, רובם ילדים תושבי השכונה, פקדו את המתנ"ס בשעות אחר הצהריים ונהנו מארבע עמדות יצירה שכללו הכנת חנוכיות, כדי שמן, צמידים בצהוב שחור כהזדהות עם קבוצת הכדורגל המקומית מכבי נתניה, אבל השיא היה סדנת לביבות אותן הפעילו הסבתות תושבות השכונה, כשבמתנ"ס התגאו בכך שהדור השלישי מפעיל את ילדי דור ההווה בבחינת קהילה למען קהילה. כמו כן נהנו הילדים מהפעלות מולטימדיה בנושא החג, חידונים ושירה בציבור, שהועברו ע"י מדריכי תנועת הנוער המקומית 'תן יד'. 

הגשמת חלומות

לאחר הפעילות העשירה נערך טקס הדלקת נרות מסורתי ע"י יו"ר ועד השכונה, שלום בודאני, שבירך את הנוכחים. מי שכיבדה את האירוע בנוכחותה ובירכה גם היא את תושבי דורה היא סגנית ראש העיר, שירי חגואל סיידון. בסיום האירוע זכה כל ילד בחבילת שי חגיגית ועמוסת ממתקים, ובמתנ"ס ציינו שיפה היה לראות את בני הנוער שנשארו לקפל ולארגן את הציוד והכינו את המתנ"ס ליום המחרת. 
רכז הנוער והאחראי על האירוע, אריה נעים, סיכם: "היה אירוע נפלא וכולם נהנו מאוד. הלוואי שעם האור שהדלקנו נוכל להאיר את ערכי השוויון ואני מאחל לילדים שלנו שיגדלו לעולם טוב והוגן, שיאפשר להם להגשים את כל חלומותיהם".