פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שר העבודה והרווחה בביקור בעיר שר העבודה והרווחה יתקצב את היחידה לעולי צרפת בעיר שר העבודה והרווחה בביקור בעיר
ביום רביעי הגיע שר העבודה והרווחה ישראל כץ לביקור בנתניה, במהלכו הודיע כי ימשיך לממן את היחידה לעולי צרפת בעיר, שהיתה בסכנת סגירה בשל העדר משאבים 

עיריית נתניה הקימה בשיתוף משרד הרווחה יחידה לעולי צרפת אשר תפקידה הענקת שרות, הדרכה וטיפול רגיש תרבות ושפה, בתוך מינהל הרווחה ובקהילה.

 

פעילות היחידה לעולי צרפת ניתנת מהגיל הרך, לבני נוער, לבוגרים, לרבות סיוע במציאת תעסוקה, הענקת סיוע של המרכז לשלום המשפחה, שרות לקשיש ועוד.

במסגרת הפגישה, שנערכה עם ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר וראש מינהל הרווחה והשירותים החברתיים, רותי גור, הודיע שר הרווחה כי ימשיך לממן את היחידה, שהיתה בסכנת סגירה בשל העדר משאבים. "למדנו מקרוב את הצרכים, נעשה את הבדיקות הנדרשות ונסייע ככל הניתן לרווחת תושבי נתניה" ציין השר והוסיף "לאור בקשתה של ראש העיר ומתוך חשיבות עצומה שאני מייחס לתכנית הקליטה היישובית, הנחתי את גורמי המקצוע להקצות תקציב מיוחד לטובת תכנית הקליטה לעולים מצרפת על מנת להמשיך את פעילותה המוצלחת של התכנית, משרד הרווחה פנה למשרד הקליטה שאמון על הסיוע לעולים בבקשה שיפעל לקדם את החלטת הממשלה כך שהפעילות המוצלחת תמשיך גם בשנים הבאות".

ראש העיר נתניה: "אני מודה לשר הרווחה על הירתמותו להמשך תקצוב היחידה למען עולי צרפת, נתניה היא העיר האהובה על הצרפתים הבוחרים לקבוע בה את ביתם ואנו מברכים ושמחים על כך, נמשיך להעניק ולסייע לעולים ולהשקיע משאבים בקליטתם".