פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ברוך גור, מצטיין מרחב שרון, מד"א שני תושבי נתניה מצטיינים בהצלת חיים ברוך גור, מצטיין מרחב שרון, מד"א

בטקס חגיגי שנערך לכבוד העובדים והמתנדבים המצטיינים של מד"א לשנת 2017 זכו תושבי נתניה בתואר ההצטיינות על פעילותם הבלתי נלאית להצלת חיים  

ברוך גור, מצטיין מרחב שרון, מד"א

בטקס המצטיינים השנתי של מגן דוד אדום הוענקו תעודות ומגני הוקרה ל-27 מתנדבים ועובדים המצטיינים במגן דוד אדום מכל רחבי הארץ. ביניהם שני תושבי נתניה.

ברוך גור, בן 63, תושב נתניה. ברוך החל את דרכו במד"א בשנת 1974 בתחילה כעובד ואח"כ כמתנדב. כיום מבצע 2 משמרות בשבוע בתקן. בעיני ברוך מד"א זו לא רק שליחות והצלת חיים אלא חלק חשוב ובלתי נפרד מחייו. 
הראל ששון, בן 32, תושב נתניה. הראל עובד במד"א משנת 2011 כפאראמדיק בתחנת מד"א בתל אביב ומשמש פראמדיק אחראי על הניידות טיפול נמרץ בצפון תל אביב. הראל מבצע את עבודתו במסירות, אחריות ומקצועיות רבה.

פעילות קהילתית - שני תושבי נתניה מצטיינים בהצלת חיים

הראל ששון, עובד מצטיין מרחב דן, מד"א

מנכ"ל מד"א, אלי בין:"כוחו של מד"א טמון בהון האנושי המרכיב אותו.עובדי ומתנדבי מד"א מקדישים מזמנם הפנוי להציל חיים ולתרום לחברה ולמדינה.כמנכ"ל הארגון חשוב לי לומר כי זהו יום חגיגי עבורכם, אבל אנחנו בהנהלה רואים את ההצטיינות מידי יום וליל. אני רוצה לנצל את ההזדמנות על מנת להודות לבני המשפחה שלכם שתומכים בכם יום יום, לולא התמיכה והכתף הרחבה שהם מעניקים לכם מתוך הבית לא ניתן היה לבצע את המשימות שאתם מבצעים. אני מחזק את ידכם ובטוח כי תמשיכו בעבודתכם המסורה למען הצלת חיים. בזכותכם,מד"א מתקדם בקיצור זמני התגובה, בעיקר בפריפריה וזה בגלל העבודה המצטיינת של העובדים, המתנדבים והמנהלים בשטח"