פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מגן הוקרה על שנים ארוכות של שיתופי פעולה ערכיים מגן הוקרה על שנים ארוכות של שיתופי פעולה ערכיים מגן הוקרה על שנים ארוכות של שיתופי פעולה ערכיים

לרגל שנת המאה לפעילות תנועת הצופים בישראל בחרה התנועה להוקיר את עיריית נתניה. חניכי שבט בזק, שבט רמון ושבט סירונית העניקו שי מיוחד לסגן ראש העיר, באירוע חגיגי שהתקיים בעיריית נתניה. סגן ראש העיר אלי דלל "יש לנו נוער שצריך להתגאות בו, פעילות תנועת הצופים בעיר ראויה להערכה"

 

תנועת הצופים מציינת השנה 100 שנים לפעילותה בישראל בשלל אירועים ופעילויות מיוחדות לחניכי התנועה ולציבור הרחב.
כחלק מהאירועים ערכה השבוע התנועה את "יום הרשויות המקומיות", במסגרתו נפגשו היום (שלישי) חניכי שבטי הצופים בעיר – בזק, רמון וסירונית עם סגן ראש עיריית נתניה, מר אלי דלל והעניקו לו ולעירייה שי מיוחד לציון שנים ארוכות של שיתוף פעולה פורה וערכי.

סגן ראש העיר, מר אלי דלל: "יש לנו הערכה רבה לחניכי התנועה בעיר, זכינו בנוער שפועל למופת, עם חשיבה, ראייה, תבונה ועזרה לזולת - נוער שצריך להתגאות בו, אני מוקיר את הפעילות של שבטי הצופים ואת פעילות הדרג המתנדב בתנועה. הפעילות המבורכת של תנועת הצופים צריכה להיות מוצגת בישיבת מועצת העיר נתניה לרגל חגיגות ה-100 לתנועה."

קלי כהן, מזכ"ל תנועת הצופים: "מאה שנים של פעילות ערכית הם לא דבר של מה בכך, ושנת המאה היא ההזדמנות שלנו גם להודות לכל השותפים לדרך הארוכה, שכמובן רחוקה מלהסתיים, ובראשם הרשויות המקומיות. אני מאחל לכולנו לפחות עוד 100 שנים נוספות של פעילות ערכית משותפת"