פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
סיור בשוק העירוני "פצצה מתקתקת, לא ניתן יותר לעצום את העיניים" סיור בשוק העירוני

השבוע סיירו חברי סיעת אחריי במועצת העיר נתניה, בראשות יוני שטבון בשעות הלילה בבניינים סביב השוק העירוני והתריעו על הסכנה שבהמשך התעלמות מהבעיה

סיור בשוק העירוני

הסיור נערך באזור השוק העירוני בנתניה, באזור בו היו בעבר מלטשות יהלומים שהפכו בשנים האחרונות לדירות מחולקות לאלפי מסתננים בלתי חוקיים.

בסיור נראו תשתיות לא חוקיות הכוללות בין היתר כבלי חשמל וצינורות מים מאולתרים, לצד מחיצות גבס היוצרות דירות מחולקות ומוזנחות.

המסתננים מגיעים מדרום תל אביב ואפילו מקריית מלאכי לנתניה מאחר ולטענתם יותר נוח להתנהל בנתניה מאחר ויש פחות פיקוח לדבריהם.

"צריך לומר את האמת. ראש העיר והנהלת העיר בשנים האחרונות עצמו את העיניים. בכך, נתנו לתופעת המסתננים להתרחב. אני לא מקבל לחלוטין, את הטענה ש'זורקת' את האחריות על המדינה בלבד" אמר חבר המועצה יוני שטבון והוסיף "בסיור הוכח בצורה ברורה, כי אם היה מתבצע פיקוח ואכיפה על משכירי הדירות בעיר לא היינו מגיעים לממדים אלו. סיורי פיקוח עירוני ושיטור קבועים, היו מייצרים הרתעה. עובד בלתי חוקי היה שוקל פעמיים אם נתניה זה המקום הנוח עבורו. סיעת אחריי תוביל לקידום פעילות ואכיפה בנושאים האלו בצורה מידית, במועצת העיר ומול הנהלת העיר"

בסיור השתתפו גם מר סרגיי אשורוב המתמחה בנושאי ביטחון פנים, ושלו אלגאלי פעיל שכונות בצפון העיר.