פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מסע סגווי בשביל ישראל הגיע לנתניה מסע "סגווי בשביל ישראל" הגיע לנתניה מסע סגווי בשביל ישראל הגיע לנתניה

בשבוע האחרון שביל ישראל שנחצה בפעם הראשונה בסגווי במסגרת פרויקט "סגווי בִשביל ישראל" הגיע לנתניה, כאשר מטרת המסע הינה להעביר מסר  – הסגווי מאפשר לכל אדם, בכל מגבלה, לצלוח את השביל

מסע סגווי בשביל ישראל הגיע לנתניה

המסע שהוזנק ביום ראשון (3.3) מתל דן שבצפון וצפוי להסתיים תוך שבועיים בכביש 90 שבאילת, הגיע לנתניה בשעות הבוקר של יום חמישי האחרון למלון ווסט לגון ריזורט, שם התכנסו יחד עם הרוכב אייל כהן גם פצועי צה"ל מעמותת בית הלוחם ואיתמר שנפ שרגלו נקטעה בתאונת דרכים ומתנייד על סגווי כשגרת חיים, כולם יחד רכבו את קטע שביל ישראל העובר בעיר לאורך החוף.

מטרת המסע, סגווי בִשביל ישראל, הינה להעביר מסר הסגווי מאפשר לכל אדם, בכל מגבלה, לצלוח את השביל.

מרים פיירברג איכר, ראש עיריית נתניה: "אני מברכת על המסע המשמעותי העובר בעיר נתניה כחלק בלתי נפרד משביל ישראל. מאחורי המסע עומדים ערכים משמעותיים לחברה הישראלית ואנו שמחים להיות חלק מהעברת המסר, המגיע לכל ישראלי באשר הוא, האפשרות לצלוח את שביל ישראל".

אבי סלמה, מנכ"ל נותנת החסות הראשית Hyposwiss Private Bank ישראל: "אני ואייל מכירים עוד מילדות מהשכונה בנתניה, לפני כחודשיים הוא יצר איתי קשר ואמר שיש לו חלום לחצות את שביל ישראל עם סגווי. מדובר על פרויקט ערכי המתכתב עם ערכי החברה. מציאת השבילים החלופיים נותנים מענה הולם לנגישות לשביל שהוא שביל לאומי, לכן החלטנו לתת חסות מרכזית למסע ולעזור לאייל להעלות את המודעות לכך שחציית השביל צריכה להתאפשר לכולם".

פעילות קהילתית - מסע "סגווי בשביל ישראל" הגיע לנתניה

צילום: רן אליהו

אייל כהן, הבעלים Sego Segway שיצא למסע: "תמיד היה לי חלום לחצות את שביל ישראל, חלום שהתעכב בגלל המציאות והשיגרה. אחרי שהגשמתי את עצמי מבחינת הקמת עסק וחיי משפחה, החלטתי שזה הזמן המתאים, אך בניגוד לתכנון המקורי שהיה ללכת את השביל ברגל, הפעם החלטתי לצלוח את השביל עם סגווי, למרות האתגר, מאחר וידוע ששביל ישראל בחלקו מאוד תלול ואינו נגיש. לכן, אני ואחי, דני כהן, גיאולוג ומנתח שטח, הכנו תוואי שטח הצמוד לשביל ישראל המקורי, שיכול להיות מונגש גם לנכים, גייסתי נותני חסויות ויצאתי לדרך".

המסע מתקיים בחסות Private Bank HYPOSWISS, Segway-Ninebot מבית UME, Sego סיורי סגווי ו- Garmin ישראל.