פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
"דנדשה". הרצל 27  פרויקט חדש בנתניה: בגדי מעצבים עד 70 שקלים "דנדשה". הרצל 27

השבוע נפתחה החנות החברתית "דנדשה". החנות היא חלק מפרויקט ארצי שמשקם פגועות נפש דרך העסקתן בחנות, אשר מוכרת בגדי יש שניה ועודפי מעצבים במחירים מוזלים

 

פעילות קהילתית - פרויקט חדש בנתניה: בגדי מעצבים עד 70 שקלים

"דנדשה". הרצל 27

רשת האופנה החברתית - "דנדשה" פתחה השבוע סניף ברחוב הרצל 27 בנתניה. החנות מעסיקה אך ורק "מתמודדות נפש"- נשים שיש להן נכות נפשית ומקבלות אחוזי נכות מבטל"א. בחנות הן עוברות תהליך שיקום תוך כדי עבודה ובסופו של דבר עתידות להשתלב בשוק החופשי ובקהילה.

הפרויקט זכה לפני כשנתיים בפרס מהאו"מ "project zero לקידום זכויות אנשים עם מוגבלויות" ואנשים מכל רחבי העולם מגיעים לארץ ללמוד על הפרויקט בשל אחוזי השיקום הגבוהים. 

"דנדשה" הינה רשת חנויות המצטרפת לטרנד העולמי של חנויות יד שנייה ומציעה פריטי אופנה שחלקם בניחוח וינטאג' מקורי וחלקם מקולקציות אחרונות. פריטי הלבוש בחנות נעים בין 10-70 ש"ח לפריט ונשים שמעוניינות לתרום לחנות, יקבלו שובר של 50 ש"ח על כל עשרה פריטים. החנות מהווה הזדמנות לממש צרכנות נבונה, יעילה ולא בזבזנית. 

לדברי שני אריאלי – מנהלת המיזם "כיום קיים טרנד עולמי של חנויות וינטאג' ואפילו מגמה של אירועי מכירות אופנה ברחבי הארץ, שבו נשים מחליפות בגדים עם נשים אחרות וכך הן גם מחדשות את המלתחה, עושות סדר בארון, מתחשבות בסביבה וגם מתחשבות בקהילה עצמה – של מתמודדות נפש".

אריאלי מוסיפה "זוהי הזדמנות עבור כל מי שרוצה לעשות סדר בארון להביא אלינו 10 פריטים במצב טוב ובתמורה לזכות בשובר בסך 50 ₪ למימוש קנייה בחנות"

 

פעילות קהילתית - פרויקט חדש בנתניה: בגדי מעצבים עד 70 שקלים

באירוע הפתיחה שהתקיים השבוע, נכחו חברת המועצה ומשנה לראש העיר טלי מולנר, מנכ"ל קבוצת "שכולו טוב" עופר כהן, סמנכ"לית שיקום הגר אלוש ומנהלת סל שיקום מחוז מרכז – צפון ממשרד הבריאות שלומית צור.

לדברי טלי מולנר: "הוקסמתי לגלות עד כמה פשוט לגייס קהילה דרך מיזם חברתי חשוב כמו חנות "דנדשה", כך שמצד אחד ניתנת ההזדמנות למחזר בגדים ולהתחשב בסביבה, ומצד שני כל מי שתגיע לחנות תוכל לסייע לשיקום מתמודדות נפש שעוברות שיקום תעסוקתי דרך מתן שירות ללקוחות החנות".