פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בעקבות הפרפרים סיורי שבת בנתניה: בעקבות הפרפרים בעקבות הפרפריםה

עשרות משפחות, מבוגרים וילדים נהנו בשבת מסיור בעקבות הפרפרים יוזמת עיריית נתניה-אגף איכות הסביבה ומועצת הנשים, סביב אגם החורף בהדרכתו של נועם קירשנבאום מ"טבע ישראלי" ומעיין בוניץ'-קפח מ"פרפרים בראש", רכזת מקצועית של היוזמה

במסגרת קול קורא של המשרד להגנת הסביבה, באמצעות אגף איכות הסביבה, פורסם קול קורא לקבוצות בקהילה, המעוניינים לקדם יוזמות סביבתיות, תוך מתן תמיכה כספית. מועצת נשים הגישה הציעה לקדם יוזמה סביבתית ייחודית, שמטרתה השבת הפרפרים לעיר נתניה באמצעות סיורים, שתילה של פרחים מזמנים פרפרים, הדרכות ועוד.

בסיור למדו המשתתפים על חשיבות הפרפרים ועל אופן הזיהוי שלהם. עוד למדו המשתתפים כיצד ניתן ללמוד באמצעות הפרפרים על המצב בטבע ולקבל אומדן מהימן על שינויים אקולוגיים המתרחשים בו.

פעילות קהילתית - סיורי שבת בנתניה: בעקבות הפרפרים

מרינה אלישע – מנהלת מחלקת חינוך סביבתי בירכה את מועצת נשים על מעורבותם ונכונותם להתגייס לפעילות ייחודית שתורמת לשמירה על השטחים הפתוחים, ולהעלאת מודעות בקרב הדור הצעיר "אין ספק שפעילות שכזו מעודדת אקטיביזם להשפיע על יוזמות עתידיות", ציינה.

אורנה רגינאנו ממועצת נשים ציינה כי היא מתרגשת משיתוף הפעולה הפורה, משתילת צמחים מזמנים פרפרים, "התחלתי עם פרפרים בראש ועכשיו יש לי פרפרים בבטן".
ש