פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מימין דניאלה פרוסקי שיאון נירית לבב פקר ואלי שגיב | צילום: אסף לב לרגל יום המיחזור של ישראל מייצג סביבתי בנתניה מימין דניאלה פרוסקי שיאון נירית לבב פקר ואלי שגיב | צילום: אסף לב

לרגל יום המיחזור של ישראל יצרה חברת לוריאל יחד עם האמנית נירית לבב פקר מיצג סביבתי המורכב מכ-500 אריזות ממוצרי החברה

מימין דניאלה פרוסקי שיאון נירית לבב פקר ואלי שגיב | צילום: אסף לב

במסגרת יום המיחזור של ישראל הכריז מנכ"ל החברה אלי שגיב על משרדי לוריאל כמשרדים ללא פלסטיק החל משנת 2020. בנוסף יזמה לוריאל ישראל, יחד עם אמנית הקיימות נירית לבב-פקר, את הקמתו של מיצג סביבתי הממוקם במשרדי החברה בנתניה ומורכב מכ-500 אריזות ממוצרי החברה, על מנת להעלות את המודעות לחשיבות המחזור של אריזותיה.

המיצג "Sustainable Beauty" (יופי מקיים), מסמל את הצרכנית המודעת של היום, אשר נושאי איכות הסביבה, קיימות והשפעה חברתית וסביבתית חיובית חשובים לה.

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "חברה מצליחה נמדדת לא רק בביצועים העסקיים שלה אלא גם באימפקט החברתי והסביבתי החיובי שהיא מייצרת ובאופן בו היא מנהלת את ההשפעות, החברתיות, הסביבתיות והכלכליות שלה. בלוריאל הבינו זאת מזמן וקבעו יעדים משמעותיים לשיפור מתמיד של טביעת הרגל הסביבתית של פעילות החברה. לצד זאת, חשוב לנו לעורר מודעות לחשיבות המיחזור לאחר השימוש במוצרינו. החבירה לאמנית המוערכת נירית לחבב-פקר היתה אך טבעית, שכן דרך אומנות ניתן להעביר מסרים בצורה מיוחדת ומעוררת מחשבה". 

נירית לבב – פקר: "אני נהנית ליצור בעיקר מחומרים שנועדו לזריקה. הייתי רוצה שהיצירה שלי תעורר מבט נוסף על החומר ותגביר את המודעות למשבר האקלים שמהווה סכנה לקיומנו כאנושות. אני מודה ללוריאל על ההזדמנות ליצור עם החומרים שלהם. היצירה עם החומרים שקיבלתי מהם הייתה מהנה ומאתגרת - שילוב של חומרים שונים, מוצרי טיפוח, איפור ומוצרי שיער, גדלים, סוגים וצבעים שונים ש"הסתדרו" להיות פנים של אישה".