פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
יגור-מקובנקו | צילום: רכבת ישראל יגור מקובנקו בן ה-6 מנתניה הגשים חלום יגור-מקובנקו | צילום: רכבת ישראל

לאחר שיגור בן ה-6 התגבר על בעיה מולדת בגב ועבר טיפולים רפואיים מורכבים, הוא התארח בקטר רכבת ישראל "יגור לא יישכח זאת בחיים" אמרה אמו

יגור-מקובנקו | צילום: רכבת ישראל

יגור מקובנקו בן ה-6 מנתניה נולד עם בעיה רפואית בעמוד השדרה, ועבר טיפולים מורכבים אשר כללו ניתוח עמוד שדרה מסובך, לאחרונה הוא הגשים חלום והתארח ברכבת ישראל.

יגור עלה יחד עם משפחתו מאוקראינה לפני כחמש שנים ותחביבו העיקרי הוא רכבות.

לאחרונה החליטה אימו של יגור, אירנה, להפתיע את בנה, יצרה קשר עם צוות רכבת ישראל וביקשה לערוך לו סיור מיוחד ברכבת ונסיעה בקטר.

לאחר אישור מנהלי הרכבת, מירום עמרני, ראש צוות נהגים, התגייס למשימה החשובה אחר שהתרגש לשמוע על הילד האמיץ.

פעילות קהילתית - יגור מקובנקו בן ה-6 מנתניה הגשים חלום

יגור-מקובנקו | צילום: רכבת ישראל

יגור, אמו אירנה וסבתו נפגשו עם מירום וצוות תחנת נתניה בראשותו של מנהל התחנה צ'ארלי ביטון ויצאו לנסיעה חווייתית בקטר לכיוון בנימינה.

במהלך הנסיעה יגור קיבל הסברים מנהגי הרכבת יגאל קלמרו וגדעון מדמון, על תפעול הרכבת והנהיגה. בסיום הנסיעה קיבל יגור מזכרת: דגם רכבת להרכבה ותעודה ממוסגרת, תרומתו של ניסים שרביט ראש צוות אכיפה של הרכבת.

פעילות קהילתית - יגור מקובנקו בן ה-6 מנתניה הגשים חלום

יגור-מקובנקו | צילום: רכבת ישראל

"בשל האהבה הגדולה של יגור לרכבות אני לוקחת אותו הרבה פעמים לטיול ברכבת, וכשאמרתי לו שאנחנו עומדים לעלות לתא הנהג הוא לא האמין", סיפרה אירנה אמו של יגור, "צוות הרכבת קיבל אותנו בצורה נהדרת ושימח מאוד יגור. אני מודה למירום ולצוות המסור על החוויה שערכו לנו, יגור לא ישכח זאת בחיים".