פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
הארנק שנמצא | תמונה: רכבת ישראל מנהל משמרת ברכבת החזיר עשרת אלפים שקלים שאבדו הארנק שנמצא | תמונה: רכבת ישראל

ארנק ובו עשרת אלפים שקל נמצא בתחנת רכבת בנתניה והוחזר לבעליו

הארנק שנמצא | תמונה: רכבת ישראל

לפני מספר ימים עלה דניאל עובדיה, ישראלי תושב אוסטרליה אשר הגיע לביקור בישראל, לרכבת מתחנת נתניה לת"א ועם הגעתו ליעד גילה כי הארנק שהכיל קרוב לעשרת אלפים שקלים וכן כרטיסי אשראי ומסמכים חשובים, אבד לו. 

באותו זמן, צ'ארלי ביטון, מנהל המשמרת בתחנת נתניה, שהיה בסיור שגרתי ברציף, איתר את הארנק האבוד, נדהם לגלות את הכסף הרב שהיה בו ומיד הודיע לכלל צוותי הרכבות והתחנות בכל הארץ על האבידה שמצא.

מנהל המשמרת איתר את בעל האבידה, יצר עימו קשר, והשיב את הארנק עם כל תכולתו.

דניאל, שהיה נרגש מאוד, הודה לצ'ארלי וצוותי הרכבת ואמר: "לאחר שנים שבהן אני מתגורר באוסטרליה, אני נמצא בתהליך לחזור לארץ כתושב חוזר. המעשה האצילי של צ'ארלי ועובדי הרכבת מחזקים את הרצון לשיבה, בזכות היושרה והאנשים הטובים שיש לנו בארץ". 
צ'ארלי ביטון, מנהל המשמרת בנתניה אמר: "אנו נתקלים מידי יום באבידות רבות, ומתייחסים לכל אבידה, קטנה או גדולה, כבעלת ערך, שכן אין לדעת מה המשמעות שלה עבור הנוסע. ברגע שראיתי את סכום הכסף התכווץ לי הלב. אני שמח שהצלחתי לעזור לדניאל ולהציל את הביקור שלו בארץ."

מרכבת ישראל נמסר "במידה ונאבד דבר מה ברכבת לא להתייאש, לפנות אל צוותי התחנות או הרכבות, או אל מוקד השירות הטלפוני, ואנו נפעל מיד ונעשה כל שביכולתנו להשיב את האבדה".