פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
סדר טו בשבט בהשתתפות "צועדים בעייים עצומות לרווחה"  "האירוע הכי מרגש שהייתי בו מאז שנכנסתי למועצה" סדר טו בשבט בהשתתפות "צועדים בעייים עצומות לרווחה"

סדר ט"ו בשבט, בהשתתפות קבוצת "צועדים בעיניים עצומות לרווחה" הכוללת עיוורים וכבדי ראייה, נערך בשבוע שעבר במרכז הקהילתי החדש בסוקולוב. חבר המועצה, אמיה טגה, לא נשאר אדיש: "כשכולם שרים ורוקדים לא מבחינים מי לקוי ראייה ומי לא. ככה צריכה להיראות החברה שלנו"

סדר טו בשבט בהשתתפות "צועדים בעייים עצומות לרווחה" 

למעלה ממאה איש נטלו חלק בחמישי האחרון באירוע המסורתי של סדר ט"ו בשבט, בהשתתפות קבוצת ההליכה "צועדים בעיניים עצומות לרווחה", הכוללת עיוורים וכבדי ראייה. רכזת הקבוצה היא מדריכת היוגה, דינה וסרשטיין, שצועדת עמם כבר שנים מדי שבוע לצד מלווים-רואים. הסדר, שנערך זו השנה החמישית ברציפות, התקיים בשעות הערב במרכז הקהילתי החדש ברחוב סוקולוב.

פעילות קהילתית - "האירוע הכי מרגש שהייתי בו מאז שנכנסתי למועצה"

חבר המועצה אמיה טגה יחד עם פעילים מצפון העיר 

"היה מרגש ביותר. שעתיים וחצי של התעלות עם ריקודים, שירים והרבה שמחה. סדר ט"ו בשבט עם פירות וברכות בהנחיית אריה עזר, שמתנדב כבר שנים להעביר בצורה יפה את האירוע. כולם שיתפו פעולה והיה נהדר", אמרה מנהלת המרכז הקהילתי, ברכה נאור. "נשארנו עד 10 וחצי בלילה ואף אחד לא רצה ללכת הביתה".

מי שנכח במקום והתרגש לא פחות היה חבר המועצה, אמיה טגה: "מאז שנכנסתי למועצה זה היה האירוע הכי יפה, מרגש ואמיתי שנכחתי בו. אני רק מצטער שפספסתי אותו בשנה שעברה", אמר טגה. "אירוע מאוד מכובד שלא רואים כל יום. כשכולם רוקדים ושרים יחד לא מבחינים מי לקוי ראייה ומי לא. או האירועים הכי חשובים מבחינתי שצריך למנף ולקדם. לנו האנשים שרואים זה נראה אולי טרוויאלי, אבל לאותם לקויי ראייה שלוקחים חלק משמעותי באירוע זה המון. ככה צריכה להיראות החברה שלנו".