פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מתקני ספורט חדשים במועדוני הנוער בנתניה  מתקני ספורט חדשים במועדוני הנוער בנתניה מתקני ספורט חדשים במועדוני הנוער בנתניה

מועדוני הנוער בנתניה התחדשו במתקני ספורט ואביזרי כושר, במסגרת שיתוף פעולה בין משרד הבריאות לעירייה

מתקני ספורט חדשים במועדוני הנוער בנתניה 

עשרות אלפי שקלים הועברו מהעירייה ומשרד הבריאות לצורך הצטיידות במתקנים חדשים וכן לטובת פעולות נרחבות למען קידום הבריאות בעיר. 

בין המתקנים שסופקו: הליכונים, משקולות, אופניים, מזרני יוגה ושולחנות פינג פונג, שנועדו לעודד תרבות כושר, להטמיע תזונה נכונה בקרב בני הנוער ולטפח אורח חיים בריא יותר.
חברת המועצה והממונה על תיק הבריאות תרצה גרינפלד יחד עם סגנית ומ"מ ראש העיר שירי חגואל סיידון, הממונה על תיק הנוער והצעירים, ומאריתו קבאדה, מנהלת האגף, קידמו את הנושא והחליטו להשקיע את מירב המשאבים בבני הנוער והצעירים העיר.
חברת המועצה שירי חגואל סיידון: "אני תומכת בהטמעה ובקידום של אורח חיים בריא באוכלוסייה בכלל ובקרב בני הנוער בפרט. הספורט הוא בעיני הדרך הטובה ביותר בכדי להגשים אורח חיים נכון שכן לא מדובר רק על עניין פיזי אלא גם נפשי. הספורט יוצר לנו מסגרת מסודרת ובהכרח גורם לנו להרגיש טוב יותר. לכן, אני בטוחה שזאת השקעה הכי משתלמת בשביל הנוער שלנו ובמיוחד לאחר תקופת הקורונה שהוציאה את כולנו קצת מאיזון."
חברת המועצה תרצה גרינפלד: "הנחיצות להצטיידות בתחום הספורט והכושר גברה דווקא בימים אלה, לנוכח העובדה כי רבים מבני הנוער נשארו בבתיהם בתקופת הקורונה ולמעשה לא יכלו לעסוק בספורט וכושר. חשוב לציין כי במסגרת התוכנית ״אפשרי בריא״ המשותפת למשרד הבריאות ולעיריית נתניה נבחרו השנה שני יעדים : תזונה נכונה ופעילות גופנית. בגני הילדים ובמחלקת הנוער עוסקים בנושאים הללו ע"י יצירת פעילויות שונות לקהילה במרחב הציבורי וכן במועדוני הקשישים. עתה, הרחבנו את הפעילות גם לטובת בני נוער וצעירים."