פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בנות עקיבא נתניה  בני עקיבא נתניה למען מחלקת טיפול נמרץ בנות עקיבא נתניה 

בני עקיבא בנתניה לקחו על עצמן לגייס 180,000 שקל לטובת בניית מחלקת טיפול נמרץ חדשה בבית החולים לניאדו 

בנות עקיבא נתניה 

בשיתוף פעולה בין שמונת סניפי ארגון בני עקיבא בנתניה, הוחלט להתגייס לטובת בית החולים 'לניאדו' שמשרת את תושבי נתניה ויישובי הסביבה ועומד לקראת בניה של מחלקת טיפול נמרץ חדשה.

"כאן נולדתי זאת לא סתם קלישאה" אומרת הקומונרית (מדריכה) הנתנייתית הדר פינקלשטיין. "כאן נולדו האחים שלי והחברות שלי. בית חולים לניאדו הוא חלק מהחיים של כל תושב בנתניה, ברגעי שמחה ולצערנו גם ברגעים פחות נעימים".

גם החברות של הדר בקבוצת הקומונריות מספרות דברים דומים. לדבריהן לכל אחת ואחד בנתניה יש היכרות עם בית החולים "אנחנו מכירות את הצוות שכולו מסור ונותן את הנשמה למען כל מטופל ומטופלת ואנחנו יודעות עד כמה הצרכים שם דחופים, לכן החלטנו להתגייס וגם לגייס את החברים והמשפחה" הן אומרות.

מחלקת טיפול נמרץ החדשה תכלול 21 מיטות טיפול נמרץ על פני 1000 מ"ר, עם ציוד חדיש, במקום המחלקה הנוכחית שמתפרסת על פני 250 מ"ר בלבד. 

"שמו של השבט החדש הוא 'רפאל' וכידוע השם עושה את האדם, זה מה שנותן לנו את הכוחות, יש לנו שמונה סניפים בעיר וכ-1000 חניכות וחניכים ואנחנו מקווים להגיע ואף לעבור את היעד של חדר שלם", אומרת הדר פינקלשטיין.

בבית החולים התרגשו מההתגייסות המפתיעה. לדברי מאיר מרק סמנכ"ל הפיתוח של בית החולים לניאדו: "זה לא מובן מאליו שנערות ונערים צעירים יקחו על עצמם גיוס של כזה סכום. אבל ההתלהבות שלהן והלהט לעשיה למען החברה הוא משהו שלא ניתן להסביר. בית החולים נמצא בתקופה קריטית ואנחנו חייבים לגייס את הסכום לבניית מחלקת טיפול נמרץ שתשרת כ-500,000 תושבים באיזור. אין ספק שהקומונריות נותנות דוגמה והשראה להכרת הטוב ומחוייבות לכלל ישראל"