פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
הדר. מרכז יום לקשיש  קשיים כלכליים למרכז הדר בנתניה הדר. מרכז יום לקשיש 

מרכזי היום של עמותת "הדר" בנתניה נאלצים לצמצם את הפעילות עקב קושי כלכלי: "קוראים לתושבי נתניה להתגייס ולעזור לנו להמשיך את הפעילות עבור הסבים והסבתות - הותיקים של העיר נתניה" 

הדר. מרכז יום לקשיש 

השנה האחרונה היתה מורכבת עבור רבים מהאוכלוסיה הותיקה בישראל. זו שכבת האזרחים שספגה את השפעות הנגיף בצורה קשה ונרחבת, וההגבלות החברתיות מנעו מהם לפגוש את בני המשפחה למשך תקופות זמן ארוכות, לעיתים חודשים.

בכל הזמן הזה, פעלו "איים ירוקים" של שפיות עבור השכבה הותיקה, אלה הם מרכזי היום לקשיש. כך בנתניה, עמותת הדר שדואגת לרווחת הקשישים ומפעילה מרכזי יום עבורם כבר למעלה מ-40 שנה, המשיכו לפעול בכל התקופה הזו, והיו למפלט יציב ושפוי למאות קשישים.

העמותה מפעילה שלושה מרכזי יום אחד מהם משרת אוכלוסייה קשישה הסובלת מדמנציה. בנוסף, היא מפעילה מרפאת שיניים המתמחה בטיפול בקשישים ומאפשרת יעוץ, הכוונה ועזרה בקבלת גמלת סיעוד.
זאב גנות, יו"ר עמותת הדר: "בכדי לאפשר את המשך פעילות העמותה, ולהעלות חיוך על פניהם של מאות מותיקי העיר דוקא בתקופה מורכבת ולא פשוטה זו, אני קורא לתושבי נתניה לתרום בלב רחב לעמותה באתר האינטרנט של 'עמותת הדר'. כל שקל שייתרם יילך ישירות למי שנעזרים בפעילות העמותה- הסבים והסבתות של כולנו".