פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ערב הוקרה בכפר עידוד  כפר עידוד חגג בערב הוקרה למתנדבי הכפר ערב הוקרה בכפר עידוד 

יום המעשים הטובים צוין אמש במשתלת כפר עידוד, בערב הוקרה למתנדבי הכפר על פעילותם הברוכה לאורך השנה

ערב הוקרה בכפר עידוד 

לרגל יום המעשים הטובים הזמין כפר עידוד את המתנדבים לערב מרגש וחוויתי בסימן הוקרה על נתינתם ועל הסיוע המשמעותי שהם מעניקים לדיירי הכפר. הערב המרגש כלל ארוחת ערב חגיגית, בניצוחו של השף איתמר וויטסון מקייטרינג "מור וקינמון", שהוא עצמו מתנדב מסור בכפר. לצד השף נרתמו גם דיירי הכפר בהכנת מנות השף וקינוחים.
במהלך הערב נהנו המתנדבים מהמטעמים, ערכו הכרות אחד עם השני והודו על הפעילות, בנוסף הציגו דיירי הכפר את "זרעי עידוד" המחודשים, הנמכרים במשתלה ונארזים על ידי דיירי הכפר במרכז התעסוקה רימון. בסיום הערב הוענק שי צנוע למתנדבים.
אלי דלאל סגן ראש עיריית נתניה אמר " למתנדבים אין גיל יש נשמה, וזה מה שיש לכם , רואים אנשים מכל הגילאים והמשותף להם הנשמה והרצון לגעת "

גבי פרידיגר יו"ר הועד המנהל הודה למתנדבים ואמר "התנדבות היא דרך לגעת בליבם של אנשים, דרך לייצור שינוי ומעבר לכל אלו התנדבות היא דרך חיים".

שני אחדות מנכ"לית כפר עידוד אמרה בערב " היום מציינים את יום המעשים הטובים, וזה הזמן להודות למתנדבים והמתנדבות שלנו, תודה גדולה לכל אלו שעושים את ההתנדבות לקהילה באהבה ובמסירות, ובכך הופכים את העולם בו אנו חיים לטוב יותר, השנה הייתה שנה מאתגרת במיוחד ולמרות כל הקשיים הגיעו לכפר ונתנו מעצמם מעל ומעבר עם כל הלב והנשמה, מאחלת לנו שנמשיך כך יחד עוד שנים רבות"

בכפר עידוד, הממוקם בלב נתניה, חיים 146 דיירים מגיל 21 ועד גילאי הזקנה , המוגדרים כאנשים עם צרכים מיוחדים בתפקודים גבוהים עם קשיי למידה, קשיי תפקוד, מוגבלות שכלית ועוד. כפר עידוד הוקם לפני כ-25 שנה על ידי קבוצת הורים שחיפשו מקום שייתן מענה לילדיהם, ילדים עם צרכים מיוחדים.