פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
קבוצת ריצה וכושר  חדש בנתניה: קבוצת ריצה וכושר להורים וילדים  קבוצת ריצה וכושר 

יוזמה חדשה בנתניה - קבוצות ריצה וכושר להורים וילדים ביוזמת עיריית נתניה 

קבוצת ריצה וכושר

השבוע החל בנתניה פרויקט חדש וייחוד - ריצה ופעילות ספורטיבית משותפת להורים וילדים. את הפרויקט יזמה עיריית נתניה, באמצעות אגף רבעים ושכונות, בהנחיית לורנס גורדון וצוותה מקבוצת "רצים עם לורנס" ובמסגרת התוכנית העירונית "אפשרי בריא" המשותף למשרד הבריאות ועיריית נתניה,

חברת מועצת העיר הממונה על תחום הבריאות, תרצה גרינפלד, יחד עם מתאם הבריאות העירוני, איב אופל, הגיעה לברך את המשתתפים וסיפרה "במהלך הריצה ניתנות משימות לחיזוק הקשר וכן הפסקות לתרגילים בצוותא, אפשר היה לראות על פני המשתתפים את האושר וחיזוק הקשר בין ההורים לילדים".

בתכנית 120 משתתפים, הורים וילדים, המחולקים ל-3 קבוצות. "מגיפת הקורונה והשלכותיה הובילה אותנו ליצור קבוצת הורים וילדים התורמת לחוויה הספורטיבית, יציאה מהמסכים, וחיזוק הקשר בין הורים וילדים. ההורים מתנתקים מהטלפונים, הילדים מתנתקים מהמסכים ומבלים שעה של איכות וספורט", מספרת מנהלת אגף רבעים ושכונות, כנרת מנטין שיזמה את הרעיון לאחר הצלחת קבוצות הריצה השכונתיות".

משתתפת בפעילות עם בנה סיפרה "איזה רעיון גאוני של העירייה. הפעילות המשותפת עם הבן שלי טובה יותר מטיפול פסיכולוגי, יש לי זמן איכות עם הילד לגוף ולנשמה ואני מרגישה את התרומה לקשר שלנו יותר מכל סדנת הורות שהשתתפתי".