פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
הפנינג בריאות האשה  נפש בריאה בגוף בריא הפנינג בריאות האשה 

עשרות נשים השתתפו בהפנינג בריאות לציון שבוע בריאות האישה. סגנית ראש העירייה טלי מולנר "צפויים לנו עוד שלל אירוע בריאות וספורט ייחודיים לנשים".

ט

הפנינג בריאות האשה 

הפנינג בריאות האשה התקיים ביוזמתה של ראש העירייה מרים פיירברג-איכר באמצעות היועצת לקידום מעמד האישה עו"ד אילנה גורן, סגנית ראש העירייה והממונה על מעמד האישה טלי מולנר ופרוייקט עיר בריאה בראשותה של חברת המועצה, תרצה גרינפלד. 

כמו כן, חברו לפרוייקט מתנ"ס גלי ים וקופות החולים: מכבי, מאוחדת ולאומית.
ההפנינג החל בצעדה והפעלה גופנית על ידי מדריכת הכושר לורנס גורדון, שהצעידה את כל המשתתפות מטיילת מלון כרמל ועד למקום הארוע בבית יד לבנים. הכל, לאורך הטיילת הקסומה, כשהנוף הימי ברקע.
במהלך הארוע נהנו המשתתפות ממים קרים, חטיפי בריאות, קפה ומגשי ירקות, באדיבות קופות החולים ומתנ"ס גלי ים. אחר הצהריים שמעו הנשים הרצאות של מרצים מקופות החולים, בענייני בריאות. במקום הוצבו שתי מיטות טיפולים והנשים נהנו מטיפולים אלטרנטיביים של מטפלים מקופת חולים לאומית.

המשתתפות נהנו גם מהרצאתה של התזונאית ד"ר מור ישראלי, על דימוי גוף, או מהרצאתו של אלי כהן, מקופת חולים מאוחדת על תזונה ורפואה משלימה כמסייעות בשימור היופי והנעורים, או מהרצאה קלילה והומוריסטית, שעוררה גלים של צחוק, מאת ד"ר דינה אייזן, על בריאות ושמחת חיים.

סגנית ראש העירייה והממונה על מעמד האישה, טלי מולנר: "מדובר באירוע ייחודי שיצרנו יחד מספר גורמי עירוניים למען הנשים, קידום מעמד האישה וקידום הבריאות. האירוע נתפר במיוחד לנשים ועסק בספורט, תזונה ושמחת חיים. צפויים לנו עוד שלל אירוע בריאות וספורט ייחודיים לנשים".