פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום עצמי משלחות מחו"ל מגיעות לנתניה  צילום עצמי

לאחר שנה שבה לא הגיעו משלחות לנתניה בשל מגיפת הקורונה, הגיעו לעיר משלחות שונות שסיכמו את הביקור בהנחת זרים באנדרטה לניצחון הצבא האדום על גרמניה הנאצית. הממונה על התיירות אפרים בולמש: "נתניה בהחלט זוכה לגשמי ברכה של תיירים ומשלחות"

צילום עצמי 

מספר משלחות התארחו בנתניה בשבועות האחרונים, בהם כ– 150 תלמידים בגילאי 18 – 20 מהעיר ברגן שבנורבגיה, הנוהגים להגיע מידי שנה לנתניה, החל משנת 1975

מדובר בקבוצת תלמידים שבמשך שנים רבות מלווה אותם גב' מטרה מאחת מחברות הנסיעות הוותיקות בארץ,שעוסקת בתיירות הנכנסת ממדינות הצפון של אירופה. את בית הספר שבו הם לומדים, מנהלים נוצרים אוהבי ישראל, בעבר האב וכיום הבן.
התלמידים התאכסנו במלון "שלמה המלך", מלון הבית שלהם מזה שנים, סיירו בעיר ובאתרים מרכזיים בארץ, כאשר בנתניה ליוו אותם סגן ראש העיר, הממונה על התיירות וקישרי החוץ, אפרים בולמש וכן אולגה לוריא, מנכ"לית האגודה לעידוד התיירות וקישרי החוץ לנתניה.
כמו כן, במסגרת 30 שנה ליחסים הדיפלומטיים שבין רוסיה לישראל – התקיימו בנתניה מס' מפגשים וארועים בהם נטלו חלק שגריר רוסיה בישראל, אנטולי ויקטורוב וכן שחקן הוקי הקרח, האיש והאגדה, ויאצ'סלב פטיסוב שהגיע ארצה, במסגרת משחק ראווה שנערך בין הנבחרת הייצוגית של רוסיה לבין הנבחרת הייצוגית של ישראל.
השגריר הרוסי פתח את המשחק החגיגי ואף אירח את השחקן והשחקנים, אשר לנו במלון מדיטרה (טרסות) בנתניה.
משלחת נוספת, בראשות המזכיר הראשון של הוועדה לקישרי חוץ של ממשלת סנט פטרסבורג, הגיעה אף היא לנתניה.
גם משלחות אלו לוו בידי סגן ראש העיר, הממונה על התיירות, אפרים בולמש וכן מנכ"לית האגודה.
חברי המשלחות השונות סיכמו את הביקור בהנחת זרים באנדרטה לניצחון הצבא האדום על גרמניה הנאצית, מחווה שכל משלחת מרוסיה מקפידה לקיים.
אפרים בולמש: "מהרגע שנפתחים השמים, נתניה בהחלט זוכה לגשמי ברכה של תיירים ומשלחות ואני צופה, אם הנסיבות יאפשרו, שנה עמוסה במצויינת לתיירות בנתניה."