פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
נטלי שירותי רפואה יום כיף בנתניה לאוכלוסייה המתקשה לצאת מהבית נטלי שירותי רפואה

הקהילה התומכת בנתניה ארגנה יום כיף בטיילת בנתניה לחברי הקהילה התומכת המתקשים לצאת מהבית

יום כיף בנתניה 

הקהילה התומכת המופעלת על ידי "נטלי שירותי רפואה" בשיתוף עם המחלקה לאזרח הוותיק ומשפחתו באגף הרווחה בעיריית נתניה החליטה לשמח את חברי הקהילה שמתקשים וממעטים לצאת מהבית בשל קושי בריאותי.

"היה צורך לשכנע את האנשים שיצאו כיוון שלא יצאו הרבה זמן מהבית והדבר עבורם אינו מובן מאליו, שמענו חוויות על אנשים שלא יצאו מהבית שנים, היה להם כל כך כיף" מספרת אורה רוזן המפעילה החברתית ומוסיפה "אני עושה את זה למענם, כדי לעשות להם טוב ואין מאושרת ממני שהצלחנו, זה סיפוק אדיר".
"ביום הטיול דאגנו שיהיו מקלות, הליכונים ורכבים מותאמים הכוללים מעלונים שאספו את חברי הקהילה ומלוויהם מהבית כדי שלכולם תהיה את האפשרות להצטרף" מסבירה אורה.
דורון קוריטשונר אב הקהילה מוסיף: "זה משמח אותנו ממש שיכולנו לאפשר להם לצאת מהבית ולעשות להם יום כיף וחוויתי, הליווי המלא של הצוות ושל המלווים עזר מאוד. אני פוגש אותם בבתים ולפגוש אותם באוויר הפתוח עושה אותי מאושר ממש".
במהלך היום קיימו ארוחת בוקר משותפת וחגגנו גם יום הולדת לחברות מתוך הקהילה,

"זוג חברי קהילה שהצטרפו לארוחת הבוקר שיתפו אותנו שכבר שנתיים הם אינם יוצאים מהבית והם לא היו היחידים. כל הצוות הרגיש גאה להיות חלק מהקהילות התומכות בדיוק בשביל זה שזוהי. זוהי זכות לקחת חלק בעשייה מבורכת זו" מספרת אורה הרכזת החברתית של הקהילה התומכת בשם הצוות כולו.
"קהילות תומכות" פועלת בשיתוף המחלקה לאזרח הוותיק ומשפחתו באגף הרווחה בעיריית נתניה ומופעלת על-ידי נטלי שירותי רפואה. במסגרת השירותים, מסופק סל שירותים מגוון שנועד לתת מענה לצרכים שונים של אזרחים ותיקים המעדיפים להמשיך לגור בביתם בביטחון ,תוך שמירה על עצמאותם, פרטיותם ואיכות חייהם.