פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: רן אליהו נחנך פארק איינשטיין בנתניה צילום: רן אליהו

ביום שני השבוע נחנך אחד מהפארקים הגדולים בנתניה, פארק איינשטיין. עלות הקמתו: 11 מיליון שקל 

צילום: רן אליהו 

ביום שני השבוע הושק אחד מהפארקים הגדולים שהוכשרו בנתניה, באמצעות מינהל תפעול, אגף גנים ונוף בעירייה.
כיבדו בנוכחותם: חברי המועצה אבי סלמה וקרן ים, מנכ"ל העירייה, יורם כהן, ליזי אורון, ראש מינהל תפעול , אסף דניאל, מנהל אגף גנים ונוף וכן עליזה רובין, סגניתו וכנרת מנטין, מנהלת אגף רבעים ושכונות..
פארק איינשטיין ממוקם בצפון העיר נתניה, סמוך לצומת הרחובות איינשטיין ושפינוזה, שטחו כ-20 דונם והוא נועד להעניק שטח ציבורי פתוח משמעותי לאוכלוסייה מגוונת של תושבי השכונות הצפוניות, ותיקות וחדשות. הפארק מהווה מרחב פנאי ונופש בעל משמעות עירונית וארצית, כשהתכנון התבסס על עקרונות קיימות, שמירת קרקע, חסכון אנרגטי, חסכון במים, ניהול נגר עילי וטיפוח החי והצומח.

בפארק מגרשי משחק מגוונים, מתקני כושר, רחבות ושבילים והוא מאפשר חוויה טבעית המבוססת על צמחיה מקומית, עצי בוסתן ומטע וכן על ערוצי ניקוז עם קנה, סוף וגומא.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, שהשיקה את הפארק בירכה תילה את חיילי משמר הגבול העומדים בחזית הטרור ובהמשך ציינה כי פארק איינשטיין הינו נדבך נוסף במדיניות העירייה לקידום התשתיות בצפון העיר. 

ראש העיר הודתה לעו"ד שירי חגואל סיידון, סגנית ומ"מ ראש העיר, הממונה על גנים ונוף, אשר לקחה חלק פעיל בתכנון הגן ובהקמה. 

עו"ד שירי חגואל סיידון, סגנית ומ"מ ראש העיר, הממונה על גנים ונוף: "פארק אינשטיין הוא ללא ספק ה"פארק" החדש של נתניה. הייתה לי הזכות לקחת חלק פעיל בתכנון הגן ובבחירת המתקנים יחד עם צוות גנים ונוף. זהו פארק שמתאים לכל הגילאים וכמובן משפחות והוא משלב מתקנים מאתגרים ומעניינים."
הפרוייקט הוקם במימון מפעל הפיס ועיריית נתניה.